IKEA: Οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 43% στα 2,9 δισ. ευρώ

Η ΙΚΕΑ δημοσιοποίησε τα οικονομικά στοιχεία της για το οικονομικός έτος 2019 (Σεπτέμβριος 2018 – Αύγουστος 2019). Σύμφωνα λοιπόν με την ανακοίνωση, οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 43% στα 2,9 δισ. ευρώ. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις στα πενήντα ηλεκτρονικά καταστήματά της αυξάνονται ταχύτερα απ’ ότι οι πωλήσεις της στα 433 συμβατικά καταστήματά της, ενώ αυτές αντιπροσωπεύουν το 7% των συνολικών πωλήσεων (41,3 δισ. ευρώ).

Ο όμιλος Ingka, στον οποίο ανήκουν τα περισσότερα καταστήματα επίπλων IKEA (374 καταστήματα), απέκτησε φέτος μειοψηφικές συμμετοχές σε εταιρείες όπως την Optoro, την Ori, την LivSpace και την RetourMatras, ενώ υπενθυμίζω ότι πριν από περίπου δύο χρόνια αυτή εξαγόρασε την αμερικανική TaskRabbit, μια επιχείρηση που λειτουργεί ηλεκτρονική πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών (βλέπε μια αντίστοιχη υπηρεσία της ελληνικής Douleutaras.gr). 

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Furniture

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: