Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 13% στα 2,9 δισ. ευρώ

H Ceconomy δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2018/2019 (αρχείο PDF). Οι συνολικές πωλήσεις της Media-Saturn ανήλθαν στα 21,45 δισ. ευρώ, σημειώνοντας οριακή αύξηση 0,8% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2017/2018.

Από την άλλη, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media Saturn αυξήθηκαν κατά 13% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση στα 2,9 δισ. ευρώ περίπου. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media Saturn αντιπροσωπεύουν το 13,7% των συνολικών πωλήσεων της, γεγονός που σημαίνει ότι ο χώρος πώλησης των φυσικών καταστήματων από «κεφάλαιο» γίνεται «βάρος» ασήκωτο.

Με υψηλό ποσοστό χρήσης της υπηρεσίας Click & Collect (47%), διαφαίνεται το δίλημμα που πρέπει να αντιμετωπίσει η CECONOMY. Ολοένα και περισσότερα καταστήματα κάνουν μικρότερο τζίρο, ενώ η διαδικτυακή δραστηριότητα εμφανίζει υψηλό βαθμό εξάρτησης από τα καταστήματα.

Υπενθυμίζω ότι ο παραπάνω όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μόνο με το δίκτυο της Media Markt, το οποίο αποτελείται από δώδεκα καταστήματα, ενώ στις 5 Νοεμβρίου η ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού, κατόπιν σχετικής εισήγησης, θα εξετάσει τη συμφωνία της Public και της Media Markt.

Στο ne33 Conference θα συμμετάσχει και η Grover („Η Grover, η αποκαλούμενη «Netflix για τεχνολογικά προϊόντα», στο ne33 Conference στην Αθήνα”), η οποία συνεργάζεται, μεταξύ άλλων, και με τη MediaMarktSaturn στη Γερμανία.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Consumer Electronics, e-commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.