H Ceconomy δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2018/2019 (αρχείο PDF). Οι συνολικές πωλήσεις της Media-Saturn ανήλθαν στα 21,45 δισ. ευρώ, σημειώνοντας οριακή αύξηση 0,8% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2017/2018.
Από την άλλη, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media Saturn αυξήθηκαν κατά 13% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση στα 2,9 δισ. ευρώ περίπου. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media Saturn αντιπροσωπεύουν το 13,7% των συνολικών πωλήσεων της, γεγονός που σημαίνει ότι ο χώρος πώλησης των φυσικών καταστήματων από «κεφάλαιο» γίνεται «βάρος» ασήκωτο.
Με υψηλό ποσοστό χρήσης της υπηρεσίας Click & Collect (47%), διαφαίνεται το δίλημμα που πρέπει να αντιμετωπίσει η CECONOMY. Ολοένα και περισσότερα καταστήματα κάνουν μικρότερο τζίρο, ενώ η διαδικτυακή δραστηριότητα εμφανίζει υψηλό βαθμό εξάρτησης από τα καταστήματα.
Υπενθυμίζω ότι ο παραπάνω όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μόνο με το δίκτυο της Media Markt, το οποίο αποτελείται από δώδεκα καταστήματα, ενώ στις 5 Νοεμβρίου η ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού, κατόπιν σχετικής εισήγησης, θα εξετάσει τη συμφωνία της Public και της Media Markt.
Στο ne33 Conference θα συμμετάσχει και η Grover („Η Grover, η αποκαλούμενη «Netflix για τεχνολογικά προϊόντα», στο ne33 Conference στην Αθήνα”), η οποία συνεργάζεται, μεταξύ άλλων, και με τη MediaMarktSaturn στη Γερμανία.
Σχετικά άρθρα:
- Το Public και η Media Markt προχωρούν στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας
- Η Ceconomy αποκάλυψε το πολυαναμενόμενο σχέδιο λιτότητας για τη Media Saturn
- Media Markt και Saturn πάνε για… Last Christmas
- Media Saturn: Πτώση εσόδων 3,8% το δ’ τρίμηνο
- Media Saturn: Το Διοικητικό Συμβούλιο απέλυσε τον διευθύνοντα σύμβουλο της CECONOMY – Οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για το μέλλον της εταιρείας τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά
- Media-Saturn: Σταμάτησε τη λειτουργία της Redcoon και στη Γερμανία
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 24% στα 2,4 δισ. ευρώ
- Η Ceconomy εξαγόρασε το 24,33% της γαλλικής Fnac Darty έναντι 452 εκατ. ευρώ
- Ο όμιλος Metro έβαλε την Media-Saturn στο χρηματιστήριο με την επωνυμία Ceconomy – αυτή αποτιμάται στα 3,2 δισ. ευρώ
- Media-Saturn: Ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο με τη νέα επωνυμία Ceconomy – καταρρέει η Redcoon
- Διασπάται η Metro Group – Ποια είναι τα επόμενα βήματα της Media-Saturn;
- Η Media-Saturn ξεκινά το δικό της πρόγραμμα πιστότητας
- Spacelab: Η Media-Saturn εναποθέτει τις ελπίδες της σε «κοινές» νεοφυείς επιχειρήσεις
- Η Media-Saturn υλοποιεί το Spacelab, έναν επιχειρηματικό επιταχυντή αποκλειστικά για τον κλάδο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών συσκευών
- H iBOOD.com έφερε 30 εκατ. ευρώ στο ταμείο της Media-Saturn
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 20% στα 1,8 δισ. ευρώ
- Media-Saturn: Υιοθετεί μια νέα στρατηγική με έμφαση την ανάπτυξη εξειδικευμένων ηλεκτρονικών καταστημάτων
- Media-Saturn: Απέκτησε την πλειοψηφία των μετοχών της ολλανδικής iBOOD.com
- Metro Group: Επενδύει σε νεοφυείς επιχειρήσεις
- Media-Saturn: Στο ηλεκτρονικό εμπόριο είμαστε ακόμα Junior Player
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων για το 2012 στα 755 εκατ. ευρώ
- Media-Saturn: Με νέα στρατηγική και νέες ενέργειες
- Media Markt: Με «χθεσινό» ηλεκτρονικό εμπόριο τώρα και στην Ελλάδα
- Media-Saturn: Αδύναμες διαδικτυακές πωλήσεις εννιαμήνου
- Media-Saturn: Online τζίρος 348 εκατ. ευρώ με την βοήθεια της Redcoon
- Media-Saturn: Κάλιο αργά παρά ποτέ – με e-Shop!
Categories: Consumer Electronics, e-commerce
Απάντηση