Μέχρι πρότινος η Porsche διέθετε στο ηλεκτρονικό της κατάστημα μόνο προϊόντα lifestyle, όπως ζακέτες και τσάντες. Από αυτή την εβδομάδα, η Porsche διαθέτει και τα αυτοκίνητά της στο ίντερνετ. Μέσω του ψηφιακού καναλιού οι πελάτες της Porsche θα μπορούν να ολοκληρώνουν διαδικτυακά, όλες τις ουσιαστικές διαδικασίες για αγορά ή leasing ενός μοντέλου της Porsche.
Μόνο για την οριστικοποίηση της σύμβασης – νομιμότητα της αγοράς, ο πελάτης θα συνεχίζει να πρέπει να επισκέπτεται ένα υποκατάστημα της Porsche.
Το νέο ψηφιακό κανάλι θα διατίθεται αρχικά στη Γερμανία και δοκιμαστικά στην αγορά των ΗΠΑ, ενώ του χρόνου η διαδικτυακή υπηρεσία αναμένετε να εξαπλωθεί σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Η Porsche ακολουθεί τα βήματα και άλλων κατασκευαστών αυτοκινήτων όπως της Mercedes, της Volvo και της Tesla. Μάλιστα, στις αρχές τους έτους, η Tesla είχε ανακοινώσει τα σχέδιά της να αναπροσαρμόσει την πώληση των αυτοκινήτων της, αποκλειστικά στο διαδίκτυο.
Ο πελάτης και οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειές του είναι αυτοί που καθοδηγούν και την αγορά της εμπορίας αυτοκινήτων. Η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και ο επαναπροσδιορισμός της αποτελεί μονόδρομο για τη μελλοντική επιβίωσή της όχι μόνο ως κατασκευαστές αυτοκινήτων αλλά ως πάροχοι υπηρεσιών μετακίνησης.
Σχετικά άρθρα:
- Η Lidl Γερμανίας πουλάει για πρώτη φορά αυτοκίνητα στο ηλεκτρονικό κατάστημά της
- Mercedes Benz και το τέλος των αντιπροσώπων αυτοκινήτων
- Αγορά αυτοκινήτου από το Ιντερνέτ; Και όμως, ναι!
- Acura: Προσφέρει εξατομίκευση αυτοκινήτου μέσω του Twitter!
- Audi: Έφτασε η «εικονική» πώληση αυτοκινήτων
Categories: e-commerce, On-Demand Commerce, Trends
Απάντηση