Σύμφωνα τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό, την οικονομική χρήση 2017/2018 η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl κατέγραψε διαδικτυακές πωλήσεις ύψους 650 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 60% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2016/2017. Με το δεδομένο πως ο ρυθμός ανάπτυξης αναμένεται να κινηθεί πάλι στα ίδια επίπεδα και την οικονομική χρήση 2018/2019, τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της θα έχουν ξεπεράσει (via) το 1 δισ. ευρώ.
Η Lidl διαθέτει στα ηλεκτρονικά της καταστήματα στη Γερμανία, την Τσεχία, την Ισπανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία και την Πολωνία προϊόντα non-food, αλκοολούχα ποτά, είδη κήπου και ταξίδια, ενώ στη Γαλλία η Lidl λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα αλοολούχων ποτών αλλά και ταξιδιωτικό site. Σύντομα η Lidl θα λειτουργήσει ηλεκτρονικό κατάστημα και στη Μ. Βρετανία.
Η Lidl, λοιπόν, προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και δεν είναι απίθανο να δούμε σύντομα την ανάπτυξη των διαδικτυακών της δραστηριοτήτων και στην ελληνική αγορά.
Σχετικά άρθρα:
- Η Lidl Γερμανίας πουλάει για πρώτη φορά αυτοκίνητα στο ηλεκτρονικό κατάστημά της
- Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας (2017)
- Πού είναι τα ελληνικά Apps του ηλεκτρονικού εμπορίου;
- H Lidl προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της
- Η Lidl Γερμανίας θέλει να ανταγωνιστεί την Amazon Prime Pantry με τη νέα της υπηρεσία παράδοσης μη ευπαθή προϊόντων «Vorratsbox»
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση