Lidl: Το φράγμα του 1 δισ. ευρώ πιθανόν να έχουν σπάσει οι διαδικτυακές πωλήσεις της

Σύμφωνα τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό, την οικονομική χρήση 2017/2018 η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl κατέγραψε διαδικτυακές πωλήσεις ύψους 650 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 60% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2016/2017. Με το δεδομένο πως ο ρυθμός ανάπτυξης αναμένεται να κινηθεί πάλι στα ίδια επίπεδα και την οικονομική χρήση 2018/2019, τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της θα έχουν ξεπεράσει (via) το 1 δισ. ευρώ.

Η Lidl διαθέτει στα ηλεκτρονικά της καταστήματα στη Γερμανία, την Τσεχία, την Ισπανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία και την Πολωνία προϊόντα non-food, αλκοολούχα ποτά, είδη κήπου και ταξίδια, ενώ στη Γαλλία η Lidl λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα αλοολούχων ποτών αλλά και ταξιδιωτικό site. Σύντομα η Lidl θα λειτουργήσει ηλεκτρονικό κατάστημα και στη Μ. Βρετανία.

Η Lidl, λοιπόν, προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και δεν είναι απίθανο να δούμε σύντομα την ανάπτυξη των διαδικτυακών της δραστηριοτήτων και στην ελληνική αγορά.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Food

Ετικέτες: , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: