DocMorris (Zur Rose): Αύξηση τζίρου 30% στα 1,57 δισ. ελβετικά φράγκα

Μετά τη Shop Apotheke Europe („Shop Apotheke Europe: Αύξηση τζίρου 30% στα 701 εκατ. ευρώ“) και η ελβετική Zur Rose, μητρική της ολλανδικής DocMorris, συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία και για το 2019, διευρύνοντας την κυριαρχία της στην αγορά των Online φαρμακείων στην ευρωπαϊκή αγορά, με την πελατειακή της βάση να ξεπερνά σήμερα τα 5,7 εκατομμύρια πελάτες. Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της, οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 1,570 δισ. ελβετικά φράγκα έναντι 1,207 δισ. ελβετικά φράγκα το 2018, σημειώνοντας αύξηση 30%.

Μάλιστα τα έσοδα της εν λόγω εταιρεία αναμένεται μέχρι το 2022 να φτάσουν τα 2,2 δισ. ελβετικά φράγκα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης της εταιρείας.

Όσον αφορά τη γεωγραφική προέλευση των εσόδων, ο μεγαλύτερος τζίρος πραγματοποιείται στη γερμανική (976 εκατ. ελβετικά φράγκα) και στην ελβετική αγορά (554,4 εκατ. ελβετικά φράγκα), ενώ στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές που δραστηριοποιείται ο ελβετικός όμιλος οι πωλήσεις ανήλθαν στα 39,7 εκατ. ελβετικά φράγκα.

Πρόσφατα η DocMorris προχώρησε σε στρατηγική συμφωνία με την κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρεία παροχής υπηρεσιών τηλεϊατρικής, τη σουηδική KRY, με στόχο την προώθηση υπηρεσιών τηλεϊατρικής και ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στη γερμανική αγορά.

Κύρια χαρακτηριστικά της αγοράς των διαδικτυακών φαρμακείων στην Ευρώπη είναι η αύξηση του βαθμού συγκέντρωσης στον κλάδο και ο μετασχηματισμός των μεγαλύτερων Online συγκροτημάτων φαρμακείων σε διαδικτυακές πλατφόρμες – marketplaces.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Health, M-Commerce

Tags: , , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: