Πτωτική ήταν η πορεία της eBay το 2019. Ο «στυλοβάτης του εμπορίου του παρελθόντος» ανακοίνωσε (αρχείο PDF) ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) τα οποία πωλήθηκαν μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας ανήλθε στα 85,5 δισ. δολάρια, καταγράφοντας μείωση 4,3 δισ. δολάρια (5%) σε σχέση με το 2018.
Μάλιστα στην αγορά των ΗΠΑ, το GMV μειώθηκε κατά 2,36 δισ. δολάρια (8%) στη διάρκεια της Χριστουγεννιάτικης περιόδου (δ’ τρίμηνο 2019), σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.
Oι συνολικές πωλήσεις της eBay ανήλθαν στα 10,8 δισ. δολάρια (+1%), ενώ αυτή εμφάνισε καθαρά κέρδη ύψους 1,79 δισ. δολαρίων, καταγράφοντας κάμψη 29% σε ετήσια βάση.
Ενώ η eBay αναμένει οριακή ανάπτυξη 1%, η Amazon και η παρέα της συνεχίζουν να καλπάζουν με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.
Βέβαια, η Marketplace της eBay δεν έχει να αντιμετωπίσει μόνο τις πανίσχυρες διαδικτυακές πλατφόρμες της Amazon και της Alibaba αλλά και την πλατφόρμα ηλεκτρονικού κινητού επιχειρείν της «νέας eBay», της Wish.
Αν αναλογιστεί κανείς ότι η eBay αριθμεί 183 εκατ. πελάτες παγκοσμίως, ενώ η Wish κάνει λόγο για 500 εκατ. πελάτες, τότε γίνεται εύκολα κατανοητό γιατί η αναζήτηση στρατηγικού εταίρου κρίνεται επιτακτική.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της eBay, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- eBay: Πούλησε έναντι 4 δισ. δολάρια στην ελβετική Viagogo τη StubHub
- Η αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της eBay, σηματοδοτεί την περαιτέρω διάσπασή της
- eBay: Στάσιμη η πορεία της το 2018
- Την περαιτέρω διάσπαση της eBay ζητά μεγαλομέτοχος
- Η eBay λάνσαρε αποκλειστικά στη Γερμανία την πλατφόρμα Catch, για να κερδίσει τους Millennials
- Η eBay Enterprise και η Magento θα πωληθούν το αργότερο μέχρι την 1η Ιουλίου
- Την eBay Enterprise και την Magento θέλει να πουλήσει φέτος η eBay
- eBay: Μετά από πιέσεις επενδυτών διαχωρίζει από το ενεργητικό της την PayPal
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση