Ocado: Αύξηση των εσόδων κατά 10% στις 1,76 δισ. στερλίνες

Με αύξηση του τζίρου της κατά 10% έκλεισε το 2019 για την Ocado. Το κορυφαίο, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ του κόσμου ανακοίνωσε (αρχείο PDF) έσοδα 1,76 δισ. στερλίνες έναντι 1,6 δισ. στερλίνες την προηγούμενη χρονιά. Ειδικότερα, τα έσοδα λιανικής διαμορφώθηκαν στις 1,62 δισ. στερλίνες, ενώ τα αντίστοιχα έσοδα από την πώληση υπηρεσιών της Ocado Solutions & Logistics ανήλθαν στα 583 εκατ. στερλίνες.

Η εταιρεία εμφάνισε προ φόρων ζημιές 214,5 εκατ. στερλίνων έναντι ζημιών 44,4 εκατ. στερλίνες το 2018.

Η λιανική της Ocado απαριθμεί περίπου 800 χιλιάδες πελάτες, ενώ τον Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει και επίσημα η συνεργασία της με την Marks & Spencer („Η Ocado έκλεισε τεράστιο food delivery deal με την Marks & Spencer, αξίας 750 εκατ. στερλίνων“).

Για το 2020 η εταιρεία αναμένει αύξηση εσόδων μεταξύ 10%-15%, ενώ παράλληλα σκοπεύει να συνάψει και άλλες στρατηγικές συνεργασίες, όπως συνέβει και στο πρόσφατο παρελθόν.

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Ocado, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.