Notino: Αύξηση τζίρου 17% στα 391 εκατ. ευρώ

Ο τζίρος της τσέχικης Notino, η οποία θα πρέπει να συμπεριληφθεί στη λίστα με τους σημαντικότερους διαδικτυακούς παίκτες της ευρωπαϊκής αγοράς καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς (Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς), αυξήθηκε το 2019 κατά 17% (via) σε 9 δισ. τσεχικές κορώνες (περίπου 391 εκατ. ευρώ).

Η Notino δραστηριοποιείται, εκτός των άλλων, στις αγορές της Πολωνίας, της Γερμανίας, της Σλοβακίας, της Ρουμανίας, της Αυστρίας, της Ελβετίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Βουλγαρίας, της Ουγγαρίας και της Ρωσίας, ενώ η εταιρεία δραστηριοποιείται και στην αγορά της Ελλάδας από το 2017.

Ισχυρότερη μέρα πωλήσεων αναδείχθηκε η Black Friday με συνολικά 100.000 παραγγελίες. Η εταιρεία απέστειλε συνολικά 35 εκατ. προϊόντα σε όλη την Ευρώπη.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις της γερμανικής Douglas που είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα καλλυντικών στην Ευρώπη (2.292 ιδιόκτητα καταστήματα και 139 καταστήματα franchising σε 26 χώρες και πολλαπλά online shops), ανήλθαν στα 585 εκατ. ευρώ για την οικονομική χρήση 2018/2019.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:E-Beauty, e-commerce

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: