Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Inditex, μητρικής της Zara, ανήλθαν (αρχείο PDF) την περασμένη χρονιά στα 3,9 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 23% σε σχέση με το 2018. Πλέον, οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου συνεισφέρουν το 14% επί του συνόλου.
Ο συνολικός ετήσιος τζίρος της Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, Uterqüe) ανήλθε στα 28,3 δισ. ευρώ (+8%), ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 6%, ανερχόμενα στα 3,6 δισ. ευρώ.
H Zara εξακολουθεί να αντιστοιχεί στο μεγαλύτερο κομμάτι των πωλήσεων.
Ο όμιλος λειτουργεί πλέον 7.469 καταστήματα, από τα οποία 1.112 λειτουργούν με τη μέθοδο του franchise. Στην Ελλάδα η Inditex λειτουργεί συνολικά 166 καταστήματα, εκ των οποίων τα 41 αφορούν καταστήματα Zara.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος έχει αναστείλει την λειτουργία 3.785 καταστημάτων σε 39 χώρες λόγω κορονοϊού.
Το κατά πόσο θα στεφθεί με επιτυχία η (fully integrated Store&Online) πολυκαναλική στρατηγική της Inditex θα φανεί τους επόμενους δύσκολους μήνες. Στον αντίποδα, η Zalando ανακοίνωσε πρόσφατα online πωλήσεις ύψους 6,5 δισ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Zara: Στα 3,2 δισ. ευρώ (+27%) οι online πωλήσεις το 2018
- Οι online πωλήσεις της Inditex, μητρική της Zara, βρίσκονται σε επίπεδο χαμηλότερο από τον μέσο όρο των ανταγωνιστών
- Πόσο αργά είναι «πολύ αργά» για να σώσει η H&M το υφιστάμενο επιχειρηματικό μοντέλο της;
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2018)
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- Η επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα μεταβάλλει το προφίλ των εργαζομένων στο λιανεμπόριο
- Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση