Zara: Στα 3,9 δισ. ευρώ (+23%) οι online πωλήσεις

Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Inditex, μητρικής της Zara, ανήλθαν (αρχείο PDF) την περασμένη χρονιά στα 3,9 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 23% σε σχέση με το 2018. Πλέον, οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου συνεισφέρουν το 14% επί του συνόλου.

Ο συνολικός ετήσιος τζίρος της Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, Uterqüe) ανήλθε στα 28,3 δισ. ευρώ (+8%), ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 6%, ανερχόμενα στα 3,6 δισ. ευρώ.

H Zara εξακολουθεί να αντιστοιχεί στο μεγαλύτερο κομμάτι των πωλήσεων.

Ο όμιλος λειτουργεί πλέον 7.469 καταστήματα, από τα οποία 1.112 λειτουργούν με τη μέθοδο του franchise. Στην Ελλάδα η Inditex λειτουργεί συνολικά 166 καταστήματα, εκ των οποίων τα 41 αφορούν καταστήματα Zara.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος έχει αναστείλει την λειτουργία 3.785 καταστημάτων σε 39 χώρες λόγω κορονοϊού.

Το κατά πόσο θα στεφθεί με επιτυχία η (fully integrated Store&Online) πολυκαναλική στρατηγική της Inditex θα φανεί τους επόμενους δύσκολους μήνες. Στον αντίποδα, η Zalando ανακοίνωσε πρόσφατα online πωλήσεις ύψους 6,5 δισ. ευρώ. 

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: