Άνοδο των πωλήσεων 26,47% στα 47,3 εκατ. ευρώ αναμένει για το 2019, σε σχέση (αρχείο PDF) με το 2018, η διοίκηση της Cosmos Sport, ενώ οι online πωλήσεις της κρητικής αλυσίδας αθλητικών ειδών της οικογένειας Tσικνάκη αναμένεται να διαμορφωθούν στα 19 εκατ. ευρώ και να αντιπροσωπεύουν το 40% του συνολικού τζίρου της.
Πρόσφατα, το επενδυτικό κεφάλαιο EOS Hellenic Renaissance Fund (EHRF) απέκτησε το 30% της εταιρείας έναντι τιμήματος 12 εκατ. ευρώ.
Η δυναμική της Cosmos Sport στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα αποτυπώνεται και στον κύκλο εργασιών της, ο οποίος λαμβάνει τη χαρακτηριστική μορφή ενός μπαστούνι χόκεϊ.
Η αμιγώς ελληνική εταιρεία ιδρύθηκε το 1982 και σήμερα αριθμεί 28 φυσικά και 4 ηλεκτρονικά καταστήματα (cosmossport.gr, sneaker10.gr, sportsfactory.gr, slamdunk.gr), ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Cosmos Sport λάνσαρε πρόσφατα την υπηρεσία Online Style Expert, αλλά και την υπηρεσία Cosmos Live Gym.
Πού βρίσκονται, όμως, οι ευκαιρίες και οι προοπτικές του μελλοντικού εμπορίου αθλητικών ειδών; Στο νέο δικτυωμένο κόσμο, δεν είναι σε τελική ανάλυση τα νέα κανάλια διανομής αυτά που δυσχεραίνουν την επιβίωση των (παραδοσιακών) εμπόρων του συγκεκριμένου κλάδου, αλλά η αναδιαμόρφωση στην αλυσίδα των αξιών (Value Chain) των επιχειρηματικών μοντέλων του εμπορίου αθλητικών ειδών.
Με το επιβεβλημένο κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων („Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο“), η δημιουργία και ανάπτυξη νέων οικοσυστημάτων υπηρεσιών και πελατοκεντρικών «Προτάσεων Αξίας», ήτοι η πώληση της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης ως υπηρεσία «Sport as a Service» και όχι ως προϊόν, κρίνεται επιτακτική και αναγκαία.
Ανταγωνισμός
Στην ελληνική αγορά, κυρίαρχος στη λιανική αθλητικών ειδών είναι η Intesport του ομίλου Φουρλή, με πωλήσεις (αρχείο PDF) για το 2019 στα 164,1 εκατ. ευρώ, ενώ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει επίσης και η αμιγώς ελληνική Zakcret („Zakcret: Στόχος για το 2018 η αύξηση του τζίρου στα 23 εκατ. ευρώ – πολλές οι προκλήσεις“).
Για τον μέσο έμπορο αθλητικών ειδών, τα πράγματα γίνονται μέρα με τη μέρα ολοένα και δυσκολότερα, καθώς ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη αγορά εντείνεται μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και της έλευσης εταιρειών – μαμούθ με τζίρο δισεκατομμυρίων στην ελληνική αγορά („Decathlon: Πωλήσεις 12,4 δισ. ευρώ το 2019“).
Σχετικά άρθρα:
- Decathlon: Πωλήσεις 12,4 δισ. ευρώ (+9%) το 2019
- Decathlon: Με πωλήσεις 11 δισ. ευρώ δρομολογεί την είσοδό της στην ελληνική αγορά
- Zakcret: Στόχος για το 2018 η αύξηση του τζίρου στα 23 εκατ. ευρώ – πολλές οι προκλήσεις
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση