Μετά τη Σουηδία, η H&M λάνσαρε την πλατφόρμα μεταχειρισμένων ενδυμάτων Sellpy και στη Γερμανία. Κίνηση την οποία ο όμιλος H&M είχε προαναγγείλει το περασμένο φθινόπωρο.
Οι πωλήσεις της Sellpy ανήλθαν (via) στα 19,3 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 72% σε σχέση με το 2018.
Για την υπηρεσία της η Sellpy παρακρατεί μια προμήθεια ύψους 60% από την τιμή πώλησης (για προϊόντα με τιμή πώλησης έως και 50 ευρώ), ενώ για προϊόντα με τιμή πώλησης άνω των 50 ευρώ η εταιρεία παρακρατεί μια προμήθεια ύψους 10%. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παρακρατεί και το ποσό του ενός ευρώ για την καταχώρηση – πώληση του προϊόντος.
Η H&M επισπεύδει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, προωθώντας όλο και περισσότερο τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου για να καλύψει εν μέρει τις απώλειες των φυσικών καταστημάτων λόγω κορωνοϊού. Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ένδυσης παγκοσμίως, στο δεύτερο τρίμηνο του 2020 υπέστη ζημιές πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες.
Το επιχειρηματικό μοντέλο του Re-Commerce, σάς το είχα παρουσιάσει εκτενέστερα εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- Ενισχύει τις διαδικτυακές πωλήσεις η H&M
- Η H&M απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Sellpy – προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της
- Είναι πάρα πολύ αργά ή πολύ αργά, για να σώσει η H&M το υφιστάμενο επιχειρηματικό μοντέλο της;
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2018)
- H Poshmark έλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 87,5 εκατ. δολαρίων
- Re-Commerce: Το κοινωνικό επιχειρείν μεταχειρισμένων αντικειμένων
- Threadflip: Re-Commerce..με μεταχειρισμένα ρούχα!
- Vestiaire Collective: Εστιάζει στο Re-commerce ειδών πολυτελείας
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
Categories: Business Models, e-commerce, E-Fashion, Recommerce
Απάντηση