Η H&M λάνσαρε το Sellpy στη Γερμανία

Μετά τη Σουηδία, η H&M λάνσαρε την πλατφόρμα μεταχειρισμένων ενδυμάτων Sellpy και στη Γερμανία. Κίνηση την οποία ο όμιλος H&M είχε προαναγγείλει το περασμένο φθινόπωρο.

Homepage Sellpy GermanyΟι πωλήσεις της Sellpy ανήλθαν (via) στα 19,3 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 72% σε σχέση με το 2018.

Για την υπηρεσία της η Sellpy παρακρατεί μια προμήθεια ύψους 60% από την τιμή πώλησης (για προϊόντα με τιμή πώλησης έως και 50 ευρώ), ενώ για προϊόντα με τιμή πώλησης άνω των 50 ευρώ η εταιρεία παρακρατεί μια προμήθεια ύψους 10%. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παρακρατεί και το ποσό του ενός ευρώ για την καταχώρηση – πώληση του προϊόντος.

Η H&M επισπεύδει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, προωθώντας όλο και περισσότερο τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου για να καλύψει εν μέρει τις απώλειες των φυσικών καταστημάτων λόγω κορωνοϊού. Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ένδυσης παγκοσμίως, στο δεύτερο τρίμηνο του 2020 υπέστη ζημιές πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες.

Το επιχειρηματικό μοντέλο του Re-Commerce, σάς το είχα παρουσιάσει εκτενέστερα εδώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Business Models, e-commerce, E-Fashion, Recommerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: