Amazon: Ανεβάζει ψηλά τον πήχη – αύξηση 49% στο δεύτερο τρίμηνο

Ψηλά θέτει τον πήχη της ανάπτυξης στο κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου η Amazon („Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού“) καθώς ανακοίνωσε (αρχείο PDF) αύξηση πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου 49% για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου κατέγραψε (αρχείο PDF) συνολικές πωλήσεις 88,91 δισ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2020 από 63,4 δισ. δολάρια το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019.

Μάλιστα, οι πωλήσεις λιανικής ειδών σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 160% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, ρυθμός ανάπτυξης που είναι τριπλάσιος σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019, ενώ τα κέρδη της διπλασιάστηκαν στα 5,2 δισ. δολάρια.

Στο Whitepaper «Διεθνοποίηση μέσω της Amazon» θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες διεθνοποίησης μέσω της Amazon, αλλά και με ποιο τρόπο θα μπορέσετε να εκμεταλλευτείτε με επιτυχία την πλατφόρμα της.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.