Ψηλά θέτει τον πήχη της ανάπτυξης στο κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου η Amazon („Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού“) καθώς ανακοίνωσε (αρχείο PDF) αύξηση πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου 49% για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου κατέγραψε (αρχείο PDF) συνολικές πωλήσεις 88,91 δισ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2020 από 63,4 δισ. δολάρια το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019.
Μάλιστα, οι πωλήσεις λιανικής ειδών σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 160% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, ρυθμός ανάπτυξης που είναι τριπλάσιος σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019, ενώ τα κέρδη της διπλασιάστηκαν στα 5,2 δισ. δολάρια.
Στο Whitepaper «Διεθνοποίηση μέσω της Amazon» θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες διεθνοποίησης μέσω της Amazon, αλλά και με ποιο τρόπο θα μπορέσετε να εκμεταλλευτείτε με επιτυχία την πλατφόρμα της.
Σχετικά άρθρα:
- Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού
- Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Amazon: Οδεύει για ρεκόρ εσόδων πέραν των 300 δισ. δολαρίων
- Η Amazon εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη φαρμακευτική αγορά
- Amazon: Οι λιανικές πωλήσεις και οι πωλήσεις μέσω του Marketplace παρουσίασαν το πρώτο εξάμηνο του 2019 σημαντική άνοδο κατά 12% και 22% αντίστοιχα
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Amazon Key: Η Amazon θέλει να αποκτήσει τον έλεγχο πρόσβασης στην είσοδο της οικίας σας, φέροντας εις πέρας την παράδοση και στο «τελευταίο μίλι»