Αναμφισβήτητα, η Chewy συγκαταλέγεται στους μεγάλους κερδισμένους της πανδημικής κρίσης. Η εταιρεία παρουσίασε (αρχείο PDF) το τρίτο τρίμηνο του 2020 πωλήσεις 1,78 δισ. δολάρια, αυξημένες κατά 44,9% σε ετήσια βάση. Περίπου το 70% των πωλήσεων (1,23 δισ. δολάρια) έγινε μάλιστα μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας Chewy’s Autoship subscription program.
Οι ζημιές του μεγαλύτερου διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στις ΗΠΑ, υποχώρησαν στα 32,9 εκατ. δολάρια από 79 εκατ. δολάρια στο αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρήσης. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν στα 5,5 εκατ. δολάρια, έναντι ζημιών προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων το γ´ τρίμηνο 2019, ύψους 30 εκατ.
Η εισηγμένη εταιρεία („Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων“), απαριθμεί 17,8 εκατ. πελάτες (+39,8%), με καθαρές πωλήσεις 363 δολάρια ανά πελάτη.
Η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα την υπηρεσία τηλεϊατρικής “Connect With a Vet”, ενώ ανακοίνωσε παράλληλα και την διάθεση φαρμακευτικών σκευασμάτων για κατοικίδια. Σημειώνεται ότι η υπηρεσία τηλεϊατρικής διατίθεται εντελώς δωρεάν για τα μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας της.
Για το τρέχον οικονομικό έτος η διοίκηση της εταιρείας προσδοκά εκ νέου αύξηση των πωλήσεων κατά ποσοστό 45-46%, στα 7,04 – 7,06 δισ. δολάρια.
Στον αντίποδα, η ελληνική (πολυκαναλική) Petcity προσδοκά φέτος αύξηση εσόδων 10% („Petcity: Αύξηση πωλήσεων 8,97% στα 38,56 εκατ. ευρώ“), ενώ αντίστοιχα η online pure player Zooplus προσδοκά αύξηση εσόδων 16% (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Chewy: Στα 4,85 δισ. δολάρια (+40%) οι πωλήσεις το 2019
- Petcity: Αύξηση πωλήσεων 8,97% στα 38,56 εκατ. ευρώ
- Zooplus: Αύξηση τζίρου κατά 14% στα 1,5 δισ. ευρώ
- Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων
Categories: e-commerce, E-Food, E-Health
Απάντηση