Momox: Αύξηση τζίρου 24% στα 310 εκατ. ευρώ

Στο κλαμπ των μεγάλων κερδισμένων από την πανδημία (Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή) περιλαμβάνεται και η γερμανική εταιρεία Momox, η οποία λειτουργεί διαδικτυακή πλατφόρμα μεταπώλησης μεταχειρισμένων αντικειμένων. Η κορυφαία, βάσει τζίρου, διαδικτυακή πλατφόρμα Re-Commerce ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 310 εκατ. ευρώ έναντι 250 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά („Momox: Αύξηση τζίρου 50% στα 250 εκατ. ευρώ“), αυξημένες κατά 24% σε ετήσια βάση.

Τα έξυπνα logistics και η δυναμική τιμολόγηση διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η εταιρεία έχει αναπτύξει έναν ειδικό αλγόριθμο ώστε να καθορίζει την ιδεατή τιμή πώλησης, με σκοπό τη μεγιστοποίηση του κέρδους της. Ειδικότερα, η Momox εφαρμόζει την πρακτική της δυναμικής τιμολόγησης (Η παγίδα της δυναμικής τιμολόγησης“) και στην οποία συνεκτιμά το απόθεμα και το ενδιαφέρον των καταναλωτών για το συγκεκριμένο εμπόρευμα. Μάλιστα, η εταιρεία αναθεωρεί κάθε μισή ώρα τις τιμές πώλησης των προσφέρομενων προϊόντων.

Το Ubup μετονομάζεται σε Momoxfashion

Παράλληλα, με την έλευση νέου ανταγωνισμού στην πώληση μεταχειρισμένων ενδυμάτων (βλέπε Zalando, AboutYou και H&M), η εταιρεία μετονομάζει την πλατφόρμα της C2C (consumer to consumer) μεταπώλησης μεταχειρισμένων ρούχων Ubup σε Momoxfashion, ενώ η πώληση των μεταχειρισμένων βιβλίων, βίντεο, CD και gaming πραγματοποιείται μέσω μιας ξεχωριστής πλατφόρμας, αυτής της medimops. Άξιον αναφοράς είναι το γεγονός ότι η εταιρεία αποτελεί ένα από τους πιο πετυχημένους έμπορους – μεταπωλητές στις πλατφόρμες της Amazon και της eBay.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Book, e-commerce, E-Fashion, Recommerce, Trends

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: