JD.com: Αύξηση πωλήσεων 29% στα 114 δισ. δολάρια

Αύξηση πωλήσεων κατά 29% στα 114,3 δισ. δολάρια (745,8 δισ. γουάν) ανακοίνωσε για το 2020, εν μέσω της πανδημίας, η μεγαλύτερη, βάσει τζίρου, ηλεκτρονική πλατφόρμα στην κινεζική αγορά, η JD.com.

Ανάλυση Εσόδων ανά κατηγορία

Η εκτίναξη των εσόδων επιτεύχθηκε χάρη στην αύξηση τόσο των λιανικών πωλήσεων όσο και εκείνων των υπηρεσιών Marketplace, Διαφήμισης και Logistics κατά 27,63% (99,9 δισ. δολάρια) και 41,97% (14,4 δισ. δολάρια) αντίστοιχα.

Αντίστοιχα, το ίδια δυναμικά εξελίχθηκε η πελατειακή της βάση – από 362 εκατ. πελάτες το 2019- η JD.com απαριθμεί σήμερα 472 εκατ. πελάτες, ενώ συνεργάζεται με περισσότερους από 270 χιλιάδες εμπόρους και εκατοντάδες πολυεθνικά Brands.

Logistics

Το μεγαλύτερο ατού της JD.com έναντι της Alibaba είναι οι 900 ιδιόκτητες αποθήκες και 7 κέντρα fulfilment συνολικής εκτάσεως 21 εκατομμύρια τ.μ., ενώ αυτή έχει αποκτήσει προσβασιμότητα στο περίπου 100% του κινεζικού πληθυσμού. Μέσω των παραπάνω υποδομών, η εταιρεία ελέγχει την εφοδιαστική αλυσίδα στο σύνολό της, καθώς και τις αντίστοιχες υπηρεσίες, μέχρι και το «τελευταίο μίλι».

JD.com Nationwide Warehouse Network & Last-mile Reac

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της JD.com, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF)

Για τον τρόπο προσέγγισης και λειτουργίας της κινεζικής αγοράς, στην πλέον δυνατή παγκοσμίως αγορά λιανεμπορίου, είχαμε αναφερθεί εκτενέστερα στην πρώτη μας ηλεκτρονική έκδοση – Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ».

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: