Pinduoduo: Υπερδιπλασιασμός πωλήσεων, ξεπέρασε την Alibaba σε ενεργούς αγοραστές

Με υπερδιπλασιασμό πωλήσεων και ρεκόρ πελατών έκλεισε το 2020 για την Pinduoduo. Πιο συγκεκριμένα, η κινεζική πλατφόρμα ομαδικών αγορών σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά 97% στα 9,1 δισ. δολάρια, ενώ η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) τα οποία πωλήθηκαν μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας ανήλθε στα 225,6 δισ. δολάρια (εκ των οποίων τα 41,5 δισ. δολάρια αφορούν την πώληση αγροτικών προϊόντων), καταγράφοντας αύξηση κατά 66% σε σχέση με το 2019.

Παράλληλα, η Pinduoduo κατέγραψε αύξηση 35% στον αριθμό των ενεργών αγοραστών της σε ετήσια βάση καθώς ανήλθαν σε 788,4 εκατ., με μέση ετήσια δαπάνη τα 324,2 δολάρια, εκθρονίζοντας την Alibaba, της οποίας οι ενεργοί αγοραστές ανήλθαν (αρχείο PDF) σε 779 εκατομμύρια.

Ωστόσο, η εταιρεία συνεχίζει να είναι ζημιογόνος, με τις ζημιές να διαμορφώνονται στα 1,1 δισ. δολάρια (7,18 δισ. γουάν).

Άξιον αναφοράς είναι ότι ο ιδρυτής και μεγαλομέτοχος της Pinduoduo Κόλιν Χουάνγκ, παραιτήθηκε από τη θέση του προέδρου για να επικεντρωθεί, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, στις επιστήμες των τροφίμων και των βιοεπιστημών.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, M-Commerce, Social Commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: