Ακόμα 1,15 δισ. δολάρια «σήκωσε» η goPuff

Έναν έναν γύρο χρηματοδότησης ύψους 1,15 δισ. δολάρια, εξασφάλισε η αμερικανική goPuff, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου ultra-fast delivery („E-Food και το ultra-fast delivery των goPuff, getir και Gorillas”), από την D1 Capital Partners, την Fidelity Management & Research Company, την Baillie Gifford, το SoftBank Vision Fund 1 και άλλους, ανεβάζοντας έτσι τη συνολική της αποτίμηση στα 8,9 δισ. δολάρια.

Η νέα αυτή επένδυση έρχεται μετά από τη χρηματοδότηση ύψους 380 εκατ. δολαρίων που εξασφάλισε η goPuff το περασμένο φθινόπωρο (από αυτό το ποσό, η εταιρεία επένδυσε 350 εκατ. δολάρια στην εξαγορά της BevMo! και των 161 καταστημάτων της), ανεβάζοντας το συνολικό ποσό που έχει λάβει στα 2,5 δισ. δολάρια.

Η goPuff ιδρύθηκε το 2013 και εστιάζει στην υπερταχεία εκπλήρωση, δηλαδή την παράδοση προϊόντων σουπερμάρκετ σε 10 – 30 λεπτά και συνεπώς στην ελαχιστοποίηση του χρονικού διαστήματος που μεσολαβεί από την παραλαβή της παραγγελίας έως την παράδοσή της. Η εταιρεία λειτουργεί περισσότερα από 250 κέντρα μικρο-fulfillment (μικρές αποθήκες), εξυπηρετώντας πελάτες σε περισσότερες από 650 πόλεις των ΗΠΑ.

Φυσικά, δεν άργησαν να ξεφυτρώσουν και μιμητές του επιχειρηματικού μοντέλου στην Ευρώπη, όπως π.χ. η τουρκική Getir, η γερμανική Gorillas και η βρετανική Weezy, ενώ όπως ήταν αναμενόμενο, το e-food.gr της Delivery Hero λάνσαρε πρόσφατα τη δική της πρακτική υπερταχείας παράδοσης, το Q-commerce και ειδικότερα το efood Market.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce, Trends

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: