Η βρετανική εταιρεία λιανικής μέσω διαδικτύου ASOS, ανακοίνωσε αύξηση 22% στις πωλήσεις της χρήσης 2020-2021 που έληξε στις 31 Αυγούστου 2021 (τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 3,91 δισ. στερλίνες), ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων της χρήσης αυξήθηκαν κατά 36% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Η ASOS απαριθμεί περίπου 26,4 εκατ. ενεργά μέλη (+13%), εκ των οποίων 17,9 εκατ. πελάτες βρίσκονται σε διεθνείς αγορές. Οι πελάτες της πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο 3,61 παραγγελίες (+5%), ενώ η μέση αξία καλαθιού ανήλθε τις 39,75 στερλίνες.
Μετά την εξαγορά της Topshop („Η Asos εξαγοράζει την Topshop έναντι 265 εκατ. στερλίνες“) και το περαιτέρω άνοιγμα της πλατφόρμας της, η Asos για τη χρήση 2024-2025, προσδοκά (αρχείο PDF) να πετύχει πωλήσεις ύψους 7 δισ. στερλίνες.
Η Asos ανακοίνωσε επίσης ότι ο διευθύνων σύμβουλος Nick Beighton αποχωρεί από την εταιρεία για προσωπικούς λόγους, μετά από έξι χρόνια στη θέση.
Η Asos ανήκει στα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα B2C του κόσμου, ενώ αυτή επικεντρώνεται στις ηλικίες των 20 και κάτι.
Σχετικά άρθρα:
- Η Asos εξαγοράζει την Topshop έναντι 265 εκατ. στερλίνες
- ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 19% στα 3,26 δισ. στερλίνες και αύξηση 329% στα καθαρά κέρδη
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση