Κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Delivery Hero για το τρίτο τρίμηνο του 2021, ο γερμανικός όμιλος ανακοίνωσε (αρχείο PDF) ότι η ανάπτυξη του δικού της στόλου οχημάτων στην Ελλάδα επιβαρύνει το περιθώριο κέρδους της εταιρείας στην Ευρώπη.
Η μητρική εταιρεία της ελληνικής efood, σημείωσε έσοδα 1,8 δισ. ευρώ (+89%) για το τρίτο τρίμηνο του 2021. Ωστόσο, η αύξηση διαμορφώθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο (+138%). Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα έσοδα της ελληνικών συμφερόντων Instashop, θυγατρική της Delivery Hero, η οποία δραστηριοποιείται στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής, αυξήθηκαν κατά 120% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.
Το τελευταίο διάστημα η γερμανική εισηγμένη επενδύει στο Quick Commerce (γρήγορο εμπόριο) και στα Dmarts („Η Delivery Hero φέρνει τα Dmarts στην Ελλάδα“). Όπως προκύπτει από δημοσιευμένα στοιχεία της εταιρείας, στα τέλη του Σεπτέμβρη η Delivery Hero λειτουργούσε 861 μικρές αποθήκες (Dmarts). Μάλιστα, η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value – GMV), του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω του Quick Commerce, διαμορφώθηκε (αρχείο PDF) στα 1,2 δισ. ευρώ.
Για το 2021, το GMV και τα έσοδα εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στα 33 – 35 δισ. ευρώ και 6,4 – 6,7 δισ. ευρώ αντίστοιχα, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA θα έχει κινηθεί στα ίδια επίπεδα, στο -2% του GMV.
Πρόσφατα η Delivery Hero απέκτησε το 8% των μετοχών της Gorillas, ενώ πριν μερικές εβδομάδες η εταιρεία κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά των καταστημάτων Kiosky’s.
Από την άλλη, η αμερικανική ανταγωνιστική DoorDash αυτή την εβδομάδα ανακοίνωσε ότι εξαγοράζει την φιλανδική Wolt, σε μια εξαγορά ύψους 7 δισ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Η Delivery Hero απέκτησε το 8% των μετοχών της Gorillas έναντι 200 εκατ. ευρώ
- Συμφωνία για εξαγορά των καταστημάτων Kiosky’s από την Delivery Hero
- Delivery Hero: To efood λάνσαρε το efood Market
- Online Delivery (efood): Αύξηση τζίρου 49% στα 64,4 εκατ. ευρώ
- E-Food και το ultra-fast delivery των goPuff, getir και Gorillas
- Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή
- H Delivery Hero φέρνει τα Dmarts στην Ελλάδα
- Η Delivery Hero σχεδιάζει να λειτουργήσει 400 μικρές αποθήκες ως το τέλος του έτους
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, Location Based Services, On-Demand Commerce
Απάντηση