Τα γερμανικά ταχυδρομεία (Deutsche Pοst – DHL Group) σημείωσαν πέρυσι τον υψηλότερο τζίρο στην ιστορία του Ομίλου. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κύκλος εργασιών του γερμανικού ομίλου εταιρειών DPDHL Group αυξήθηκε το 2021 κατά 22,5% στα 81,7 δισ. ευρώ, ενώ το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις συνολικές πωλήσεις του ομίλου ξεπέρασε το 25%.
Αντίστοιχα, τα συνολικά λειτουργικά κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) διαμορφώθηκαν σε 7,9 δισ. ευρώ, έναντι 4,8 δισ. ευρώ το 2020. Μάλιστα, το EBIT της επιχειρηματικής μονάδας E-Commerce Solutions διαμορφώθηκε σε 417 εκατ. ευρώ έναντι 158 εκατ. ευρώ το 2020 αυξημένο κατά 163%.
H Deutsche Pοst στη Γερμανία διακίνησε πάνω από ένα 1,8 δισεκατομμύρια δέματα. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο, η ίδια διακινεί κάθε εργάσιμη μέρα περί τα 6,7 εκατ. δέματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το διεθνές δίκτυο της εταιρείας διακίνησε συνολικά 1,1 δισ. δέματα.
Στη Γερμανία, η DHL από τα τέλη του 2001 προσφέρει τις κίτρινες θυρίδες της (Packstation) μέσω των οποίων μπορεί να γίνει η αποστολή αλλά και η παραλαβή των δεμάτων. Οι ανάγκες της γερμανικής αγοράς, όμως, δεν καλύπτονται από τα 8.700 αυτόματα Packstation και ως εκ τούτου ο επιχειρησιακός σχεδιασμός της εταιρείας προβλέπει την αύξηση των θυρίδων σε 15.000 έως το 2023.
Για το οικονομικό έτος 2022, ο όμιλος αναμένει EBIT 8,0 δισ. ευρώ (+/- 5%). Η παραπάνω εκτίμηση βασίζεται στο γεγονός ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο θα διατηρήσει τη δυναμική του και θα συνεχίσει τη διαρθρωτική του ανάπτυξη μετά από μια φάση ομαλοποίησης.
Ο όμιλος επισήμανε πως σε αυτό το χρονικό σημείο δεν μπορεί να προβεί σε εκτιμήσεις αναφορικά με τις επιπτώσεις της Ρωσο – ουκρανικής σύγκρουσης στην ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας και στον κλάδο μεταφορών.
Στον αντίποδα, η ΕΛΤΑ Courier λάνσαρε το δικό της marketplace…για να αποτύχει.
Σχετικά άρθρα:
- ΕΛΤΑ Courier: Λάνσαρε το δικό της Marketplace…για να αποτύχει
- Η DHL εγκαθιστά στην Αθήνα τις πρώτες θυρίδες παραλαβής SwipBox σε επιλεγμένα καταστήματα του δικτύου της Shell
- Οι πιθανές στρατηγικές λύσεις για αξιόπιστη παράδοση στο «τελευταίο μίλι»
- Logistics: Τα…δύο πόδια σε ένα παπούτσι βάζει η Amazon τους διαδικτυακούς εμπόρους!
- Click & Collect: Ποιος θα είναι ο κερδισμένος των νέων φυσικών σημείων παράδοσης;
- ParcelLock: Τις δικές τους «προσωπικές» θυρίδες ετοιμάζουν οι ανταγωνιστές της DHL
- DHL: Τον Απρίλιο ξεκινά την πιλοτική εμπορική διάθεση των «προσωπικών» θυρίδων της για πολυκατοικίες
- PaketButler: Ο «προσωπικός» υπηρέτης της DHL που παραλαμβάνει τα δέματα ακόμα και αν δεν είναι κανείς στο σπίτι!
- DHL: Ξεκίνησε και επίσημα η διάθεση των ιδιόκτητων «προσωπικών» θυρίδων
- DHL και η αναδιαμόρφωση της εφοδιαστικής αλυσίδας
Categories: e-commerce, Logistics
Απάντηση