Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί
– Διεθνή –
Η αιτία για την επιβολή των νέων μέτρων έγκειται στην ύπαρξη διαφορετικών τιμών μεταξύ του παραδοσιακού λιανεμπορίου και των διαδικτυακών καταστημάτων. Κοινές προσπάθειες με αυτές της Adidas καταβάλλουν και άλλοι επώνυμοι κατασκευαστές αθλητικών προϊόντων όπως η Nike και η Asics. Οι έμποροι που θα αντιτίθενται στα νέα καθήκοντά τους, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα των παραβάσεων, θα μπορούν και να διαγράφονται από πελάτες της Adidas. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Adidas για το 2015 θα ανέλθουν στα 500 εκατ. ευρώ και θα αντιπροσωπεύουν μόλις το 3% των συνολικών πωλήσεών της αξίας 17 δισεκ. ευρώ.
Το γεγονός ότι πολλοί κατασκευαστές επωνύμων σημάτων αναπτύσσουν τις δικές τους διαδικτυακές πωλήσεις, σίγουρα δεν ευχαριστεί καθόλου τους (μικρούς) διαδικτυακούς εμπόρους. Σε ένα ολοένα αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον, το ηλεκτρονικό εμπόριο γίνεται ακριβότερο, γεγονός που αποτελεί και μία από τις δέκα πληγές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
– Ελλάδα –
Στόχος της εταιρείας είναι μεταξύ άλλων και η ανάπτυξη του Mobile Service με την μέθοδο του Franchising σε επαρχιακές πόλεις και σε ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες.
Σχετικά άρθρα:
- Ψηφιακές αλχημείες: Avis Budget, Nescafé Dolce Gusto
- Ψηφιακές αλχημείες: Emeza, Casino, Ελληνική Ταχυδρομική Αγορά
- Ψηφιακές αλχημείες: Polyvore, Comet, Διείσδυση των Social Media στην Ελλάδα
- Ψηφιακές αλχημείες: Internetstores, Fab, Marie Claire
- Ψηφιακές αλχημείες: PennyRead, Toys”R”Us, RetailBusiness Awards
- Ψηφιακές αλχημείες: Digitec, ShowroomPrive, Ωράριο Λιανεμπορίου
- Ψηφιακές αλχημείες: Zalando, Foldify, Amazon, Carrefour Μαρινόπουλος
- Ψηφιακές αλχημείες: Amazon, Imagine Fashion, eFood
- Ψηφιακές αλχημείες: Rocket Internet, Google, e-volutions awards
- Ψηφιακές αλχημείες: Zalando, One Kings Lane, Cookisto
- Ψηφιακές αλχημείες: Tesco, Dafiti, Xombli