Adidas: Η διαδραστική βιτρίνα του μέλλοντος

Η Adidas πρόσφατα ενσωμάτωσε μια νέα μορφής διαδραστικής βιτρίνας σε ένα κατάστημά της στη Νυρεμβέργη με τη μορφή εικονικού καταστήματος, σε μια πιλοτική φάση διάρκειας έξι εβδομάδων. Σε αυτήν, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει διαμέσου της οθόνης αφής διαφορετικά προϊόντα  και στη συνέχεια να τα προβάλει στο πραγματικό τους μέγεθος στην οθόνη.

Πηγή: adidas.com

Ο ενδιαφερόμενος πελάτης στη συνέχεια μπορεί να προβεί στην αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος που τον ενδιαφέρει.  Για να ολοκληρώσει μια αγορά, θα πρέπει να καλέσει μια διεύθυνση URL μέσω του κινητού του και μετά θα πρέπει να δώσει έναν κωδικό PIN, για να συνδεθεί με το καλάθι αγορών της διαδραστικής βιτρίνας. Έπειτα, μπορεί να ολοκληρώσει άμεσα την αγορά ή να αποθηκεύσει απλώς το επιλεγμένο προϊόν για την μετέπειτα αγορά του. Τέλος, του δίνεται η ευκαιρία να ανταλλάξει γνώμες με τους φίλους του για τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν μέσω του e-mail ή και των διαφόρων κοινωνικών δικτύων.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, M-Commerce, Multichannel Commerce, Trends

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.