Petcity: Αύξηση πωλήσεων 8,97% στα 38,56 εκατ. ευρώ

Αύξηση πωλήσεων κατά 8,97% περίπου πέτυχε το 2019 η Petcity, ενισχύοντας παράλληλα τα καθαρά κέρδη της. Πιο αναλυτικά (αρχείο PDF), οι πωλήσεις ανήλθαν σε 38,56 εκατ. ευρώ περίπου, αυξημένες κατά 8,97% έναντι της χρήσης 2018. Παράλληλα τα κέρδη της χρήσεως προ φόρων ανήλθαν σε 4,98 εκατ. ευρώ έναντι 4,52 ευρώ το 2018, ενώ τα κέρδη της χρήσεως μετά από φόρους ανήλθαν σε 3,72 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 19,10%.

Για το τρέχον οικονομικό έτος η διοίκηση της εταιρείας προσδοκά αύξηση των πωλήσεων και των κερδών προ φόρων κατά ποσοστό 10% περίπου.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Petcity λειτουργεί επίσης το ηλεκτρονικό κατάστημα PetAmazon, την PetSmart και την B2B υπηρεσία PETLeader.

Πηγή: Pet City

Σημειώνεται επίσης ότι τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, η «MΜ ΜΩΛΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΕ» συμφερόντων της οικογένειας Μαντζουρανάκη απορρόφησε τον εμπορικό κλάδο της «Pet City AEBE» συμφερόντων της ίδιας οικογένειας και αφορά το σύνολο των καταστημάτων – κεντρική αποθήκη και γενικά ότι αφορά την εμπορία και τις υπηρεσίες που αφορούν τα ζώα συντροφιάς.

Διεθνής ανταγωνισμός

Zooplus, the Online Market Leader in Europe

Στην ευρωπαϊκή αγορά κυριαρχούν η Fressnapf με πωλήσεις 2,3 δισ. ευρώ (αρχείο PDF) για το 2019 και 1630 καταστήματα και η Zooplus, o κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα, με διαδικτυακές πωλήσεις 1,5 δισ. ευρώ για το 2019, ενώ στην αμερικανική αγορά κυριαρχεί η Chewy („Chewy: Στα 4,85 δισ. δολάρια οι πωλήσεις το 2019).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: