Αύξηση πωλήσεων κατά 7,66% πέτυχε το 2018 η Petcity, ενισχύοντας παράλληλα τα κέρδη της κατά 8,4%. Πιο αναλυτικά (αρχείο PDF), οι πωλήσεις ανήλθαν σε 35,4 εκατ. ευρώ περίπου, αυξημένες κατά 7,66% έναντι της χρήσης 2017. Παράλληλα τα κέρδη της χρήσεως προ φόρων ανήλθαν σε 4,52 εκατ. ευρώ έναντι 4,18 ευρώ το 2017, ενώ τα κέρδη της χρήσεως μετά από φόρους ανήλθαν σε 3,13 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 8,4%.
Για το 2019 η εταιρεία αναμένει περαιτέρω αύξηση πωλήσεων περί του 7% και αύξηση των κερδών προ φόρων κατά 5% περίπου.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Petcity λειτουργεί επίσης το ηλεκτρονικό κατάστημα PetAmazon, την PetSmart και την B2B υπηρεσία PETLeader.
Η εταιρεία διατηρεί 60 υποκαταστήµατα, στον Νοµό Αττικής, Ευβοίας και Θεσσαλονίκης, ενώ το επιχειρησιακό όραμα των Pet City για τα επόμενα 4 χρόνια είναι η συνεχής επέκταση της ώστε να φτάσει τα 100 νέα καταστήματα (εταιρικά και franchise) στην Ελληνική Επικράτεια.
Στην ευρωπαϊκή αγορά κυριαρχούν η Fressnapf με πωλήσεις 2,1 δισ. ευρώ για το 2018 και 1564 καταστήματα και η Zooplus, o κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα, με διαδικτυακές πωλήσεις 1,34 δισ. ευρώ για το 2018, ενώ στην αμερικανική αγορά κυριαρχεί η Chewy.
Σχετικά άρθρα:
- Καθαρές πωλήσεις ύψους άνω των 35 εκατ. ευρώ αναμένει το 2018 η Pet City
- Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων
- Zooplus: Αύξηση τζίρου κατά 21% στα 1,34 δισ. ευρώ το 2018
Categories: e-commerce
Απάντηση