Με αύξηση του τζίρου της κατά 14% (αρχείο PDF) έκλεισε το 2019 για την Zooplus. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Zooplus ανήλθαν στα 1,524 δισ. ευρώ έναντι 1,34 δισ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά. Η ανάπτυξη επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στο ψηλό ποσοστό επαναγοραστών (91%) και στη σημαντική αύξηση των νέων πελατών (αύξηση 22% έναντι του 2018) σε 3,1 εκατ. πελάτες.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα προϊόντα ζωοτροφών ιδιωτικής ετικέτας εμφάνισαν αύξηση 29% σε αξία.
Η Zooplus δραστηριοποιείται σε συνολικά 30 χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, ενώ λειτουργεί συνολικά έντεκα fulfillment centers στην Ευρώπη.
Στην ευρωπαϊκή αγορά κυριαρχούν η Fressnapf με πωλήσεις 2,1 δισ. ευρώ για το 2018 και 1564 καταστήματα και η Zooplus, o κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα, ενώ στην αμερικανική αγορά κυριαρχεί η Chewy.
Στον αντίποδα, ο τζίρος της Pet City στην Ελλάδα για το 2018 ανήλθε στα 35,4 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι το 2018 η συνολική αξία των πωλήσεων προϊόντων για κατοικίδια στην Ευρώπη ανήλθε στα 27 δισ. ευρώ.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Zooplus, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων
- Zooplus: Αύξηση τζίρου κατά 21% στα 1,34 δισ. ευρώ το 2018
- Η Zooplus έσπασε το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ σε πωλήσεις
- Petcity: Αύξηση πωλήσεων 7,66% στα 35,4 εκατ. ευρώ το 2018
- Στον «αέρα» το ηλεκτρονικό κατάστημα της Zooplus στην Ελλάδα – αναζητά έναν Shop Coordinator eCommerce Greece
- Η Zooplus επεκτείνεται και στην Ελλάδα
- Zooplus: Κερδοφορία και αύξηση των πωλήσεων στα 426,9 εκατ. ευρώ
- Zooplus: Συνέχιση αναπτυξιακής πορείας και για το 2012
- Zooplus: 1,1 εκατ. νέοι πελάτες στο πρώτο εννεάμηνο του 2012
- Zooplus: Παράγοντες επιτυχίας – Η εξειδίκευση και η διεθνοποίηση
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση