Zooplus: Αύξηση τζίρου κατά 14% στα 1,5 δισ. ευρώ

Με αύξηση του τζίρου της κατά 14% (αρχείο PDF) έκλεισε το 2019 για την Zooplus. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Zooplus ανήλθαν στα 1,524 δισ. ευρώ έναντι 1,34 δισ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά. Η ανάπτυξη επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στο ψηλό ποσοστό επαναγοραστών (91%) και στη σημαντική αύξηση των νέων πελατών (αύξηση 22% έναντι του 2018) σε 3,1 εκατ. πελάτες.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα προϊόντα ζωοτροφών ιδιωτικής ετικέτας εμφάνισαν αύξηση 29% σε αξία.

Η Zooplus δραστηριοποιείται σε συνολικά 30 χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, ενώ λειτουργεί συνολικά έντεκα fulfillment centers στην Ευρώπη.

Στην ευρωπαϊκή αγορά κυριαρχούν η Fressnapf με πωλήσεις 2,1 δισ. ευρώ για το 2018 και 1564 καταστήματα και η Zooplus, o κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα, ενώ στην αμερικανική αγορά κυριαρχεί η Chewy.

Στον αντίποδα, ο τζίρος της Pet City στην Ελλάδα για το 2018 ανήλθε στα 35,4 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι το 2018 η συνολική αξία των πωλήσεων προϊόντων για κατοικίδια στην Ευρώπη ανήλθε στα 27 δισ. ευρώ.

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Zooplus, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food

Tags: ,

1 reply

Trackbacks

  1. Petcity: Αύξηση πωλήσεων 8,97% στα 38,56 εκατ. ευρώ | neoecommerce.gr

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.