Στο παρελθόν, είχα αναφερθεί στη στρατηγική διαφοροποίησης της Rakuten, του γιαπωνέζικου γίγα του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία στοχεύει στην καθιέρωση του Happy Commerce (ευτυχές εμπόριο), στο «διασκεδαστικό» ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Την παραπάνω στρατηγική ενδυνάμωσης (empowerment) των εμπόρων έρχεται να συμπληρώσει η Rakuten Expo, η οποία διοργανώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα σε διάφορες μεγάλες πόλεις της Ιαπωνίας και στο Μπάμπεργκ (Bamberg) της Γερμανίας και τυγχάνει μεγάλης ανταπόκρισης.
Πρόσφατα, η Rakuten λάνσαρε ένα νέο Storefront με ένα πλήθος από πρότυπα (Templates) ηλεκτρονικών καταστημάτων. Για να πάρετε μια γεύση για το που οδεύει η Rakuten, μπορείτε να δείτε τo πρόσφατo βραβευμένο ηλεκτρονικό κατάστημα της Crêpes Suzette.
Όσον αφορά την ανάπτυξή της, η Rakuten πρόσφατα εξαγόρασε πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της The Grommet, εταιρείας που εξειδικεύεται στη παρουσίαση και πώληση νέων προϊόντων και η οποία κατέχει τη 425η θέση στη λίστα της Internet Retailer με τις 500 μεγαλύτερες εταιρείες του ηλεκτρονικού εμπορίου της Νότιας Αμερικής.
Σχετικά άρθρα: