Τα στρατηγικά σχέδια της Rakuten, με τα οποία φιλοδοξεί να γίνει ο μεγαλύτερος παγκόσμιος παίκτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως είχαμε αναφέρει παλαιότερα, φαίνεται πως δεν είναι λόγια του αέρα. Πρόσφατα, ανακοινώθηκε ότι η Rakuten ηγήθηκε μιας ομάδας επενδυτών, η οποία επένδυσε 100 εκατ. αμερικανικά δολάρια στο «οπτικό» κοινωνικό δίκτυο της Pinterest. Ενδιαφέρον είναι να δούμε στο μέλλον τον τρόπο με τον οποίο θα ενσωματωθεί η νέα υπηρεσία στο ήδη υπάρχον οικοσύστημα υπηρεσιών της εν λόγω εταιρείας.
Είχαμε αναφερθεί εκτενέστερα σε παλαιότερο άρθρο μας για την πλατφόρμα της Pinterest και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Μια εξαιρετική παρουσίαση μπορείτε να βρείτε σε ένα άρθρο της Fortune, όπου ο αρθογράφος αναρωτιέται εάν η Pinterest είναι το επόμενο Facebook.
To neoecommerce έχει λογαριασμό στο Pinterest και μπορείτε να βρείτε ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία για το κοινό και τη χρήση του συγκεκριμένου κοινωνικού δικτύου κάτω από τον πίνακα ανακοινώσεων (boards) των Social Media. Όσοι ενδιαφέρεστε να αποκτήσετε πρόσβαση στο Pinterest, δεν έχετε παρά να μας αποστείλετε ένα μήνυμα με το email σας, εδώ.
Σχειτκά άρθρα:
- Mulu: Ένα είδος Pinterest..αλλά με εμπορική χροιά
- Pinterest: Μια φωτογραφία αξίζει όσο χίλιες λέξεις
- Exceed 2012 Berlin: Ποιά θέματα ξεχώρισαν στο συνέδριο
Categories: Social Commerce
Απάντηση