Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Shein διερευνά τη δυνατότητα μετασχηματισμού του ηλεκτρονικού καταστήματός της σε πλατφόρμα-marketplace, η οποία θα επιτρέπει σε τρίτους εμπόρους να πωλούν απευθείας σε πελάτες.
Η Shein επενδύει σε νέα κέντρα Logistics
Αντίστοιχα, η μεγαλύτερη εταιρεία online μόδας στον κόσμο δημιουργεί επί του παρόντος τοπικά κέντρα Logistics σε διάφορα μέρη του κόσμου για την επιτάχυνση των αποστολών, όπως στην Πολωνία για την εξυπηρέτηση των αγορών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, στον Καναδά και στις ΗΠΑ για την εξυπηρέτηση των σχετικών αγορών. Συγχρόνως, λειτουργεί ήδη κέντρα Logistics στο Παρίσι, στη Φρανκφούρτη και στο Μιλάνο.
Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, το γεγονός ότι, όντας τεχνολογικά πιο προηγμένη από τα Zara και H&M, μπορεί να λανσάρει έως και 1,3 εκατ. διαφορετικά στυλ προϊόντων ετησίως.
Η Shein αποτιμάται στα 100 δισ. δολάρια, ενώ -για το τρέχον έτος- αναμένεται να ανέλθουν οι ετήσιες πωλήσεις στα 24 δισ. δολάρια.
Σχετικά άρθρα:
- Η Shein λάνσαρε διαδικτυακή πλατφόρμα μεταπώλησης
- «Έκπληξη» από την Shein – Τετραπλασιασμός πωλήσεων στα 10 δισ. δολάρια
- Shein: Αύξηση τζίρου 88,67% στα 2,83 δισ. δολάρια το 2019
- Shein, η κινεζική εταιρεία φαινόμενο που κάνει πωλήσεις ύψους 1,5 δισ. δολάρια, χωρίς να το καταλάβει κανείς
- Το Αλφαβητάρι της Οικονομικής των πλατφορμών
- Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο