H Shein σκοπεύει να μετασχηματιστεί σε πλατφόρμα – Ξεκίνησε μονάδα παραγωγής ρούχων στην Τουρκία

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Shein διερευνά τη δυνατότητα μετασχηματισμού του ηλεκτρονικού καταστήματός της σε πλατφόρμα-marketplace, η οποία θα επιτρέπει σε τρίτους εμπόρους να πωλούν απευθείας σε πελάτες.

Shein's online shop in EuropeΠαράλληλα, έγινε γνωστό ότι ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας -που πρόσφατα ανακηρύχθηκε ως η εταιρεία ρούχων με τις περισσότερες αναζητήσεις στην Google σε 113 χώρες, ξεπερνώντας κολοσσούς ρούχων, όπως τα Zara, την Asos, τη Ζalando, τα H&M, τη Nike και την Adidas με αρκετά μεγάλη διαφορά- δεν παράγει μόνο στην Κίνα. Από αυτό το καλοκαίρι, τέθηκε σε λειτουργία η νέα μονάδα παραγωγής στην Τουρκία. Μάλιστα, στη σελίδα της στο LinkedIn, η Shein αναζητά να προσλάβει προσωπικό σε διάφορες σχετικές ειδικότητες, για εργασία στην Κωνσταντινούπολη.

Η Shein επενδύει σε νέα κέντρα Logistics

Αντίστοιχα, η μεγαλύτερη εταιρεία online μόδας στον κόσμο δημιουργεί επί του παρόντος τοπικά κέντρα Logistics σε διάφορα μέρη του κόσμου για την επιτάχυνση των αποστολών, όπως στην Πολωνία για την εξυπηρέτηση των αγορών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, στον Καναδά και στις ΗΠΑ για την εξυπηρέτηση των σχετικών αγορών. Συγχρόνως, λειτουργεί ήδη κέντρα Logistics στο Παρίσι, στη Φρανκφούρτη και στο Μιλάνο.

SHEIN is offering FREE EXPRESS SHIPPING (QuickShip delivery) on qualifying orders in GermanyΟι παραπάνω στρατηγικές κινήσεις της Shein είναι σοφές, καθώς θέλει την παραγωγή και την εφοδιαστική αλυσίδα εγγύτερα στις χώρες όπου γίνεται και η μεγάλη κατανάλωση. Μάλιστα, στη Γερμανία και τις Η.Π.Α., η Shein έχει λανσάρει την υπηρεσία “Quick Ship”, για πιο γρήγορες παραδόσεις και για επιλεγμένα προϊόντα.

Σημειώνεται ότι η online fast-fashion εταιρεία, που έχει έδρα τη Σιγκαπούρη, φέτος κατέλαβε την πρώτη θέση ως η εφαρμογή με τα περισσότερα downloads στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ πρόσφατα λάνσαρε τη δική της διαδικτυακή πλατφόρμα μεταπώλησης.

Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, το γεγονός ότι, όντας τεχνολογικά πιο προηγμένη από τα Zara και H&M, μπορεί να λανσάρει έως και 1,3 εκατ. διαφορετικά στυλ προϊόντων ετησίως.

Η Shein αποτιμάται στα 100 δισ. δολάρια, ενώ -για το τρέχον έτος- αναμένεται να ανέλθουν οι ετήσιες πωλήσεις στα 24 δισ. δολάρια.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Logistics, On-Demand Commerce, Trends

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.