«Έκπληξη» από την Shein – Τετραπλασιασμός πωλήσεων στα 10 δισ. δολάρια

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Nikkei („China’s fast-fashion newcomers target Zara in global push“), η αξία των πωλήσεων της Shein υπολογίζεται ότι τετραπλασιάστηκε εν μέσω πανδημίας. Ειδικότερα, η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value – GMV), του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν στην πλατφόρμα της Shein, διαμορφώθηκε στα 10 δισ. δολάρια από 2,7 δισ. δολάρια το 2019.

SHEIN'S APP for fast fashion on iOS Βέβαια, τα παραπάνω νούμερα δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα από την ίδια την εταιρεία, ωστόσο το ύψος των πωλήσεων προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι η πανδημία του κορωνοϊού επηρέασε σημαντικά τον ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων τόσο της Wish („Το αίτημα για IPO αποκαλύπτει τον πραγματικό αριθμό πελατών της Wish“) όσο και της AliExpress (αρχείο PDF).

Άξιον αναφοράς είναι το γεγονός ότι στο χαρτοφυλάκιο της Shein (Zoetop Business Co) συμπεριλαμβάνονται και άλλες εταιρείες Fast Fashion (via), όπως η ROMWE και η MAKEMECHIC.

Shein's RomweΣύμφωνα με τη σημερινή κατάταξη της AppAnnie, στη λίστα των πιο δημοφιλών εφαρμογών στην Ελλάδα για τις συσκευές iPhone αλλά και τις Android συσκευές, η εφαρμογή της κινεζικής online εταιρείας Fast Fashion („Shein, η κινεζική εταιρεία φαινόμενο που κάνει πωλήσεις ύψους 1,5 δισ. δολάρια, χωρίς να το καταλάβει κανείς”) κατέχει την πρώτη θέση.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes, M-Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: