Στα 1,6 δισ. στερλίνες ανήλθε το 2020 ο κύκλος εργασιών της πρόσφατα εισηγμένης The Hut Group („The Hut Group: Επιτυχής η IPO – Άντλησε 1,9 δισ. στερλίνες“), καταγράφοντας αύξηση 41%, ενώ για τη φετινή χρονιά η εταιρεία αναμένει αύξηση τζίρου 30%- 35%.
Να σημειωθεί ότι πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις, για την THG, είναι της ομορφιάς (THG Beauty) με 751 εκατ. στερλίνες (+57,1%). Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής (THG Nutrition) με πωλήσεις 413 εκατ. στερλίνες (αύξηση 36%), ενώ η κατηγορία των υπηρεσιών της THG Ingenuity έχει σχεδόν ένα 9% των συνολικών πωλήσεων.
Στα τέλη του περασμένου έτους, η The Hut Group εξαγόρασε την αμερικανική Dermstore έναντι 350 εκατ. δολαρίων, καθώς και τις εταιρείες Claremont και Berryman’s έναντι συνολικού ποσού 59,5 εκατ. στερλινών.
Στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου ανήκουν εταιρείες όπως η MyProtein, η Lookfantastic, η Glossybox, η ξενοδοχειακή επιχείρηση Eddie Rockers, η μάρκα ομορφιάς Christophe Robin, ο πάροχος μεταφραστικών υπηρεσιών Language Connect αλλά και εμπορευματικά αεροσκάφη, ενώ μέσω της Ingenuity πλατφόρμας σκοπεύει να γίνει ο κύριος πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου για την αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, ήτοι να κατακτήσει την ηγετική θέση στον χώρο της ομορφιάς, στην παγκόσμια αγορά.
Σχετικά άρθρα:
- The Hut Group: Επιτυχής η IPO – Άντλησε 1,9 δισ. στερλίνες
- THG: 1310% αύξηση τζίρου σε δέκα χρόνια – από 84 εκατ. στερλίνες στα 1,1 δισ. στερλίνες
- Η The Hut Group καταδεικνύει πόσο επικερδές μπορεί να είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο
- The Hut Group: Εξαγόρασε την εταιρεία παραγωγής καλλυντικών Acheson & Acheson
- The Hut Group: Αύξηση τζίρου 47% στα 736 εκατ. αγγλικές λίρες
- The Hut Group: Θέλει να κυριαρχήσει και στην αυστραλέζικη αγορά – εξαγοράσε και τη RY
- The Hut Group: Εξαγόρασε και τη Glossybox
- The Hut Group: Έλαβε δάνειο ύψους 345 εκατ. αγγλικών λιρών με στόχο την κυριαρχία στην Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
- Glossybox: Η επανεκκίνηση της έφερε κερδοφορία
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση