The Hut Group: Αύξηση τζίρου 41% στα 1,6 δισ. στερλίνες

Στα 1,6 δισ. στερλίνες ανήλθε το 2020 ο κύκλος εργασιών της πρόσφατα εισηγμένης The Hut Group („The Hut Group: Επιτυχής η IPO – Άντλησε 1,9 δισ. στερλίνες“), καταγράφοντας αύξηση 41%, ενώ για τη φετινή χρονιά η εταιρεία αναμένει αύξηση τζίρου 30%- 35%.

THG revenue from 2010 to 2020 Να σημειωθεί ότι πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις, για την THG, είναι της ομορφιάς (THG Beauty) με 751 εκατ. στερλίνες (+57,1%). Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής (THG Nutrition) με πωλήσεις 413 εκατ. στερλίνες (αύξηση 36%), ενώ η κατηγορία των υπηρεσιών της THG Ingenuity έχει σχεδόν ένα 9% των συνολικών πωλήσεων.

Στα τέλη του περασμένου έτους, η The Hut Group εξαγόρασε την αμερικανική Dermstore έναντι 350 εκατ. δολαρίων, καθώς και τις εταιρείες Claremont και Berryman’s έναντι συνολικού ποσού 59,5 εκατ. στερλινών.

Στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου ανήκουν εταιρείες όπως η MyProtein, η Lookfantastic, η Glossybox, η ξενοδοχειακή επιχείρηση Eddie Rockers, η μάρκα ομορφιάς Christophe Robin, ο πάροχος μεταφραστικών υπηρεσιών Language Connect αλλά και εμπορευματικά αεροσκάφη, ενώ μέσω της Ingenuity πλατφόρμας σκοπεύει να γίνει ο κύριος πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου για την αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, ήτοι να κατακτήσει την ηγετική θέση στον χώρο της ομορφιάς, στην παγκόσμια αγορά.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: