Το αίτημα για IPO αποκαλύπτει τον πραγματικό αριθμό πελατών της Wish

Η Wish δημοσίευσε τα έγγραφα για την πολυαναμενόμενη αρχική δημόσια προσφορά (IPO) της την Παρασκευή, παρέχοντας την πιο λεπτομερή εικόνα που είχαμε μέχρι στιγμής στα οικονομικά δεδομένα της εταιρείας και τον πραγματικό αριθμό ενεργών πελατών να ανέρχεται σε 68 εκατ. στο 9μηνο του 2020, αριθμός σημαντικά χαμηλότερος από εκείνον που είχε ανακοινώσει πέρυσι.

Σύμφωνα με το ενημερωτικό έγγραφο της εταιρείας, οι πωλήσεις στο 9μηνο του τρέχοντος έτους ανήλθαν σε 1,75 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση κατά 32% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019. Ωστόσο, η πανδημία του κορωνοϊού και η διακοπή επιδότησης των ταχυδρομικών αποστολών από την Κίνα επηρέασε σημαντικά τα μεγέθη, ενώ η εταιρεία δεν μας γνωστοποιεί την ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της.

Αξιοσημείωτο γεγονός είναι ότι εταιρεία δαπάνησε το ποσό των 1,12 δισ. δολαρίων σε ενέργειες πωλήσεων και μάρκετινγκ, αποδεικνύοντας ξεκάθαρα ότι δυσκολεύεται να αποκτήσει οργανικά νέους χρήστες.

Ως εκ τούτου, η εταιρεία συνεχίζει να είναι ζημιογόνα. Οι καθαρές ζημιές μετά από φόρους ανήλθαν στα 176 εκατ. δολάρια για το 9μηνο του 2020, έναντι 136 εκατ. δολάρια το 2019.

Η Wish όπως και η Pinduoduo, αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα επιχείρησης του νέου εμπορίου, προσεγγίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αποκλειστικά μέσω της κινητής διάστασής του.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Location Based Services, M-Commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: