Η «κινητή» διάσταση του ηλεκτρονικού επιχειρείν

Παρότι υπάρχουν πλήθος «κινητών» εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου, ένα ευρύ μέρος του εμπορίου εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μονοδιάστατα τις έξυπνες κινητές συσκευές – ως ένα απλό συμπληρωματικό κανάλι διανομής, στο πλαίσιο μιας ενσωματωμένης Multichannel ή Multi-touchpoint στρατηγικής.

Ενώ οι εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων (Venture Capital) βλέπουν με μία πιο  συγκεντρωτική, εμπεριστατωμένη ματιά τις ευκαιρίες του «κινητού» επιχειρείν:

mCommerce-FrameworkΙδιαίτερα ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι νέες κατηγορίες κινητών εφαρμογών ήτοι των υπηρεσιών κατ’ απαίτηση (On-Demand) και των υπηρεσιών που βασίζονται στις εφαρμογές (App-Based Services).

Πρόσφατα, σάς είχα παρουσιάσει το PowaTag, το οποίο ίσως αποτελέσει το μελλοντικό «killer application» του κινητού επιχειρείν.

Σχετικά άρθρα:

 



Categories: e-commerce, M-Commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: