Η «κινητή» διάσταση του ηλεκτρονικού επιχειρείν

Παρότι υπάρχουν πλήθος «κινητών» εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου, ένα ευρύ μέρος του εμπορίου εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μονοδιάστατα τις έξυπνες κινητές συσκευές – ως ένα απλό συμπληρωματικό κανάλι διανομής, στο πλαίσιο μιας ενσωματωμένης Multichannel ή Multi-touchpoint στρατηγικής.

Ενώ οι εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων (Venture Capital) βλέπουν με μία πιο  συγκεντρωτική, εμπεριστατωμένη ματιά τις ευκαιρίες του «κινητού» επιχειρείν:

mCommerce-FrameworkΙδιαίτερα ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι νέες κατηγορίες κινητών εφαρμογών ήτοι των υπηρεσιών κατ’ απαίτηση (On-Demand) και των υπηρεσιών που βασίζονται στις εφαρμογές (App-Based Services).

Πρόσφατα, σάς είχα παρουσιάσει το PowaTag, το οποίο ίσως αποτελέσει το μελλοντικό «killer application» του κινητού επιχειρείν.

Σχετικά άρθρα:

 



Κατηγορίες:e-commerce, M-Commerce

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: