Παρότι υπάρχουν πλήθος «κινητών» εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου, ένα ευρύ μέρος του εμπορίου εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μονοδιάστατα τις έξυπνες κινητές συσκευές – ως ένα απλό συμπληρωματικό κανάλι διανομής, στο πλαίσιο μιας ενσωματωμένης Multichannel ή Multi-touchpoint στρατηγικής.
Ενώ οι εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων (Venture Capital) βλέπουν με μία πιο συγκεντρωτική, εμπεριστατωμένη ματιά τις ευκαιρίες του «κινητού» επιχειρείν:
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι νέες κατηγορίες κινητών εφαρμογών ήτοι των υπηρεσιών κατ’ απαίτηση (On-Demand) και των υπηρεσιών που βασίζονται στις εφαρμογές (App-Based Services).
Πρόσφατα, σάς είχα παρουσιάσει το PowaTag, το οποίο ίσως αποτελέσει το μελλοντικό «killer application» του κινητού επιχειρείν.
Σχετικά άρθρα:
- PowaTag: Το μελλοντικό «killer application» του κινητού επιχειρείν;
- M-Commerce: Η παραπλανητική αγορά του «κινητού» επιχειρείν
- Couch Commerce: Επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο από τον «καναπέ»
- Quick Response Code – Πότε αποδίδουν οι κώδικες QR*;
- Mobile Couponing: 9 προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι έμποροι*
- Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Categories: e-commerce, M-Commerce
Απάντηση