Σκλαβενίτης: Επιτέλους, με e-Shop

Ξεκίνησε επιτέλους τη (δοκιμαστική) λειτουργία του, έστω και με καθυστέρηση πολλών ετών, το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Σκλαβενίτης. Στη δοκιμαστική αυτή περίοδο, το ηλεκτρονικό κατάστημα της της μεγαλύτερης αλυσίδας του κλάδου των σούπερ μάρκετ θα καλύπτει σε πρώτη φάση το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής.

Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του έτους η Σκλαβενίτης πραγματοποίησε τα πρώτα της βήματα στο ψηφιακό λιανεμπόριο, μέσω της επένδυσης στο Caremarket.gr („Ο Σκλαβενίτης εξαγόρασε το Caremarket.gr”), ενώ αποτελεί το δεύτερο εγχείρημα του ομίλου Σκλαβενίτη στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, μετά την ηλεκτρονική πλατφόρμα B2B The Mart („The Mart: Στις ηλεκτρονικές αγορές B2B μπαίνει ο όμιλος Σκλαβενίτης“).

Παράλληλα η αλυσίδα, τον Μάρτιο και εν μέσω του πρώτου lockdown είχε προχωρήσει σε συνεργασία με την e-food.gr („Online Delivery: Αύξηση τζίρου 50% στα 43,1 εκατ. ευρώ το 2019“) για την παραγγελία Online προϊόντων από τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.

Αξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν διαθέτει εφαρμογή για κινητά.

Online Grocery – Ένας από τους μεγάλους κερδισμένους της πανδημίας

Σίγουρα, ένας από τους μεγάλους κερδισμένους της πανδημίας είναι και τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, καθώς οι καταναλωτές επαναπροσδιορίζουν τη σχέση τους με τα online supermarket. Η επίσημη είσοδος του Σκλαβενίτη, ο τζίρος του οποίου το 2019 έφτασε τα 3,28 δισ. ευρώ έναντι 3,01 δισ. ευρώ το 2018, αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά των online σούπερ μάρκετ.

Η αγορά του e-Food κρύβει τεράστιες προκλήσεις και για αυτόν τον λόγο, η τρίτη «ηλεκτρονική έκδοση – Whitepaper» του neoecommerce θα εστιάσει στον Γίγα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου που περιμένει να τον ξυπνήσουν.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: