Τελικά η «αποκάλυψη» για την Jumbo ήρθε νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν, χάρη στον κορωνοϊό („Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο“). Αυτό που είχα προβλέψει να συμβεί („Jumbo: Χωρίς ψηφιακό μετασχηματισμό του υφισταμένου επιχειρηματικού μοντέλου της, θα ακολουθήσει η «αποκάλυψη»“) συνέβη.
Μια εταιρεία που κατέχει ηγετική θέση στο εγχώριο λιανεμπόριο, με πωλήσεις 812 εκατ. ευρώ για το 2019 και 80 καταστήματα, ανακοίνωσε το κλείσιμο του ηλεκτρονικού καταστήματός της έως τις 26 Νοεμβρίου, λόγω αδυναμίας εξυπηρέτησης του μεγάλου όγκου των παραγγελιών (Κορωνοϊός: «Βατερλό» για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τα Logistics στην Ελλάδα).
Μάλιστα, αν λάβουμε υπόψη μας τα τωρινά και μελλοντικά lockdown, πριν ή/και μετά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, αλλά και την ολοένα μεγαλύτερη ανάπτυξη των online αγορών και την αλλαγή των καταναλωτικών και αγοραστικών συνηθειών, γίνεται κατανοητό πως, ούτε η αίγλη του ονόματος αλλά ούτε το μέγεθος της επιχείρησης μπορούν να σώσουν τη βάρδια του παραδοσιακού λιανεμπορίου (Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος).
Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ενώ η Amazon και η «παρέα» της συνεχίζουν να καλπάζουν με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή), οι πωλήσεις για τον Όμιλο Jumbo κατά το σύνολο των πρώτων 10 μηνών του τρέχοντος έτους παρουσιάζονται μειωμένες κατά 7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό 10μηνο.
Σχετικά άρθρα:
- Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή
- Κορωνοϊός: «Βατερλό» για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τα Logistics στην Ελλάδα
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Jumbo: Χωρίς ψηφιακό μετασχηματισμό του υφισταμένου επιχειρηματικού μοντέλου της, θα ακολουθήσει η «αποκάλυψη»
- Η Jumbo μπήκε στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου χωρίς παιχνίδια
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
- Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
- Το μέλλον των πωλήσεων και οι «Καινοδεινόσαυροι»
Categories: e-commerce, Multichannel Commerce, Trends
Απάντηση