Η «αποκάλυψη» για την Jumbo ήρθε νωρίτερα

Τελικά η «αποκάλυψη» για την Jumbo ήρθε νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν, χάρη στον κορωνοϊό (Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο“). Αυτό που είχα προβλέψει να συμβεί (Jumbo: Χωρίς ψηφιακό μετασχηματισμό του υφισταμένου επιχειρηματικού μοντέλου της, θα ακολουθήσει η «αποκάλυψη»“) συνέβη.

Μια εταιρεία που κατέχει ηγετική θέση στο εγχώριο λιανεμπόριο, με πωλήσεις 812 εκατ. ευρώ για το 2019 και 80 καταστήματα, ανακοίνωσε το κλείσιμο του ηλεκτρονικού καταστήματός της έως τις 26 Νοεμβρίου, λόγω αδυναμίας εξυπηρέτησης του μεγάλου όγκου των παραγγελιών (Κορωνοϊός: «Βατερλό» για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τα Logistics στην Ελλάδα).

Μάλιστα, αν λάβουμε υπόψη μας τα τωρινά και μελλοντικά lockdown, πριν ή/και μετά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, αλλά και την ολοένα μεγαλύτερη ανάπτυξη των online αγορών και την αλλαγή των καταναλωτικών και αγοραστικών συνηθειών, γίνεται κατανοητό πως, ούτε η αίγλη του ονόματος αλλά ούτε το μέγεθος της επιχείρησης μπορούν να σώσουν τη βάρδια του παραδοσιακού λιανεμπορίου (Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος).

Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ενώ η Amazon και η «παρέα» της συνεχίζουν να καλπάζουν με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή), οι πωλήσεις για τον Όμιλο Jumbo κατά το σύνολο των πρώτων 10 μηνών του τρέχοντος έτους παρουσιάζονται μειωμένες κατά 7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό 10μηνο.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Multichannel Commerce, Trends

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: