Η Jumbo μπήκε στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου χωρίς παιχνίδια

Η γνωστή αλυσίδα Jumbo, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικού εμπορίου παιχνιδιών, ειδών bebe, παιδικού βιβλιοχαρτοπωλείου και συναφών προϊόντων στην Ελλάδα, μπήκε από σήμερα στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το ηλεκτρονικό της κατάστημα λειτουργεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.e-jumbo.gr, και όχι στο Domain  Jumbo όπως θα περίμενε κανείς.

JumboΑυτό που λείπει παντελώς  από το ηλεκτρονικό κατάστημα (προς στιγμή τουλάχιστον) είναι η κατηγορία παιχνιδιών, ενώ δεν προσφέρει τη δυνατότητα αξιολογήσεως των προϊόντων αλλά και φιλτραρίσματος αυτών ανά ηλικία. Επίσης, ενώ γίνεται αναφορά  στο σύστημα online ασφάλειας Secure Site και τη ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, λείπει από τη κεντρική σελίδα το λογότυπο πιστοποίησης ασφάλειας των συναλλαγών της Verisign.

Το παραπάνω ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει τη δυνατότητα τηλεφωνικών παραγγελιών, ενώ προσφέρει δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα με αγορές άνω των 35 ευρώ και δωρεάν παραλαβή από οποιοδήποτε κατάστημα Jumbo. To Multichannel, όμως, δεν ισχύει για τις επιστροφές: Προϊόντα που αγοράστηκαν από το e-shop δεν μπορούν να επιστραφούν σε κάποιο φυσικό υποκατάστημα της JUMBO, ακόμα και εάν παρελήφθησαν μέσω αυτών.

Το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του παραπάνω e-shop διεκπεραίωσε η Lighthouse ενώ αξιοποιείται το πληροφοριακό σύστημά της VENDO.

Οι πωλήσεις της Jumbo για την οικονομική χρήση 2011-2012 ανήλθαν στα 494,3 εκατ. ευρώ ενώ το περιθώριο μεικτού κέρδους ανήλθε στο 53,2%. Ο Όμιλος Jumbo απαριθμεί σήμερα 62 καταστήματα εκ των οποίων τα 51 βρίσκονται στην Ελλάδα, τα 3 στην Κύπρο (η Jumbo εκτιμά ότι από το «κούρεμα» των καταθέσεων στις κυπριακές τράπεζες θα έχει καθαρή ζημιά ύψους 20 εκατ. ευρώ) και τα 8 στη Βουλγαρία, ενώ την επόμενη οικονομική χρήση (Ιούλιος 2013- Ιούνιος 2014) αναμένεται να λειτουργήσουν τουλάχιστον δύο υπερκαταστήματα στη Ρουμανία.

Jumbo_ProductsΗ Jumbo διαθέτει συνολικά 22.000 ενεργούς κωδικούς. Από αυτούς, το 55% αφορούν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ενώ το υπόλοιπο 45% αφορούν επώνυμα προϊόντα. Ενώ οι κατηγορίες προϊόντων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις είναι τα παιχνίδια (31%), τα είδη σπιτιού και τα εποχιακά (25% αντίστοιχα), τα βρεφικά είδη (11%) και τέλος τα είδη βιβλιοχαρτοπωλείου (8%).  Ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός ότι πάνω από το 70% των εισαγωγών της προέρχονται από την ασιατική αγορά.

Στην (ελληνική) διαδικτυακή αγορά των παιδικών παιχνιδιών δραστηριοποιούνται και άλλες εταιρείες όπως η Patini.gr και η Μουστάκας. Ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στη παγκόσμια αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου παιχνιδιών δεν υφίσταται μεγάλος «αποκλειστικός» παίκτης, αντίθετα με ό,τι συμβαίνει σε άλλες κατηγορίες προϊόντων.

Και εδώ, όμως, ισχύει ο γνωστός κανόνας: H Amazon (προς στιγμή) μονοπωλεί!

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Multichannel Commerce

Ετικέτες:, , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: