Η συνδρομητική υπηρεσία μαγειρικής και διανομής γευμάτων της γερμανικής Hello Fresh, δημοσιοποίησε (αρχείο PDF) τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2017. Σύμφωνα με αυτά, οι πωλήσεις της εκτινάχτηκαν στα 905 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μια αύξηση της τάξης του 52% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Η Hello Fresh (Θα καταφέρει άραγε η Hello Fresh να γίνει ένα σημαντικό Brand στον κλάδο του eFood;) δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή σε 9 χώρες (Γερμανία, Ολλανδία, Βρετανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Αυστραλία, Καναδά και στις Η.Π.Α.), ενώ αυτή απαριθμεί 1,5 εκατ. πελάτες – συνδρομητές.
Στον αντίποδα, η Walmart ανακοίνωσε πρόσφατα το λανσάρισμα των δικών της Meal Kit.
Σχετικά άρθρα:
- Η HelloFresh άντλησε 318 εκατ. ευρώ μέσω της δημόσιας εγγραφής της
- Η HelloFresh ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης
- Θα καταφέρει άραγε η Hello Fresh να γίνει ένα σημαντικό Brand στον κλάδο του eFood;
- H Rocket Internet θέλει να κατακτήσει την παγκόσμια αγορά του Online Food Delivery
- Μαγειρική 2.0: Το φαγητό σε λίγο θα είναι έτοιμο!
- Ποιες εξειδικευμένες κατηγορίες αγορών έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου
- Online Food Delivery: Όρεξη χωρίς σύνορα!
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
- Abo-Commerce: Επιχειρηματικό μοντέλο με …παγίδες