Η HelloFresh ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης

Η γερμανική HelloFresh, η κορυφαία συνδρομητική υπηρεσία μαγειρικής και διανομής γευμάτων στην παγκόσμια αγορά, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) σήμερα την πρόθεση της να μπει στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης, με στόχο την άντληση κεφαλαίων ύψους 250 – 300 εκατ. ευρώ. Τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη νέων προϊόντων αλλά και για την περαιτέρω παγκόσμια εξάπλωσή της. Θυμίζω ότι η είσοδό της στο χρηματιστήριο είχε προγραμματιστεί για τον Νοέμβριο του 2015, αλλά την τελευταία στιγμή ακύρωσε την είσοδό της σε αυτό.

Η HelloFresh βρίσκεται στην  27η θέση κατάταξης των 100 μεγαλύτερων διαδικτυακών καταστημάτων στη Γερμανία (Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας 2016). Σύμφωνα με τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία του πρώτου εξαμήνου 2017, η HelloFresh διάθεσε συνολικά 64,3 εκατ. μερίδες γευμάτων στους 1,3 εκατ. περίπου ενεργούς πελάτες της, ενώ οι πωλήσεις της εκτινάχτηκαν στα 435,4 εκατ. ευρώ έναντι 291,5 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στρατηγικός στόχος της HelloFresh είναι η επίτευξη λειτουργικής κερδοφορίας μέσα στους επόμενους 15 μήνες.

 

Η Hello Fresh δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή σε δέκα χώρες (Γερμανία, Ολλανδία, Βρετανία, Ελβετία, Λουξεμβούργο, Βέλγιο, Αυστρία, Αυστραλία, Καναδά και στις Η.Π.Α.), ενώ αυτή απασχολεί περί τα 2.000 άτομα προσωπικό.

Όπως είχα επισημάνει στο παρελθόν (Θα καταφέρει άραγε η Hello Fresh να γίνει ένα σημαντικό Brand στον κλάδο του eFood;), το στοίχημα για να γίνει κερδοφόρο το επιχειρηματικό μοντέλο της και να γίνει ένα σημαντικό Brand στο eFood έγκειται τόσο στην αύξηση του πελατολογίου της αλλά κυρίως στην ανάπτυξη τέτοιων εξατομικευμένων υπηρεσιών και νέων πελατοκεντρικών «Προτάσεων Αξίας» που θα προσφέρουν μια μοναδική βιωματική εμπειρία, ικανής για δέσμευση των συνδρομητών-πελατών της για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Οι επόμενοι μήνες θα δείξουν εάν θα το καταφέρει ή εάν η χρηματιστηριακή αξία της θα έχει την ίδια κατάληξη (Blue Apron hits all-time low as Amazon suggests it will get into the meal-kit business) με αυτή του ανταγωνιστή της, της αμερικανικής Blue Apron.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Abo-Commerce, e-commerce, E-Food

Tags: , ,

1 reply

  1. Η HelloFresh φουσκώνει τα νούμερα των ενεργών πελατών της, καθώς σύμφωνα με αυτήν, στους ενεργούς πελάτες συγκαταλέγονται και οι χρήστες που διέκοψαν/εγκατέλειψαν την εγγραφή ή/και την παραγγελία τους: “Active customers refers to the number of uniquely identified customers who received at least one box within the last 13 weeks, as of June 2017 (including first-time customers, customers who received a free or discounted box and customers who ordered during the relevant period but discontinued their orders and registration with HelloFresh before period end)”.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.