Online πωλήσεις 19 εκατ. ευρώ αναμένει η Cosmos Sport

Άνοδο των πωλήσεων 26,47% στα 47,3 εκατ. ευρώ αναμένει για το 2019, σε σχέση (αρχείο PDF) με το 2018, η διοίκηση της Cosmos Sport, ενώ οι online πωλήσεις της κρητικής αλυσίδας αθλητικών ειδών της οικογένειας Tσικνάκη αναμένεται να διαμορφωθούν στα 19 εκατ. ευρώ και να αντιπροσωπεύουν το 40% του συνολικού τζίρου της.

Πρόσφατα, το επενδυτικό κεφάλαιο EOS Hellenic Renaissance Fund (EHRF) απέκτησε το 30% της εταιρείας έναντι τιμήματος 12 εκατ. ευρώ.

Η δυναμική της Cosmos Sport στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα αποτυπώνεται και στον κύκλο εργασιών της, ο οποίος λαμβάνει τη χαρακτηριστική μορφή ενός μπαστούνι χόκεϊ.

Revenue of Cosmos SportΗ αμιγώς ελληνική εταιρεία ιδρύθηκε το 1982 και σήμερα αριθμεί 28 φυσικά και 4 ηλεκτρονικά καταστήματα (cosmossport.gr, sneaker10.gr, sportsfactory.gr, slamdunk.gr), ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Cosmos Sport λάνσαρε πρόσφατα την υπηρεσία Online Style Expert, αλλά και την υπηρεσία Cosmos Live Gym.

Πού βρίσκονται, όμως, οι ευκαιρίες και οι προοπτικές του μελλοντικού εμπορίου αθλητικών ειδών; Στο νέο δικτυωμένο κόσμο, δεν είναι σε τελική ανάλυση τα νέα κανάλια διανομής αυτά που δυσχεραίνουν την επιβίωση των (παραδοσιακών) εμπόρων του συγκεκριμένου κλάδου, αλλά η αναδιαμόρφωση στην αλυσίδα των αξιών (Value Chain) των επιχειρηματικών μοντέλων του εμπορίου αθλητικών ειδών.

Με το επιβεβλημένο κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων (Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο), η δημιουργία και ανάπτυξη νέων οικοσυστημάτων υπηρεσιών και πελατοκεντρικών «Προτάσεων Αξίας», ήτοι η πώληση της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης ως υπηρεσία «Sport as a Service» και όχι ως προϊόν, κρίνεται επιτακτική και αναγκαία.

Ανταγωνισμός

Στην ελληνική αγορά, κυρίαρχος στη λιανική αθλητικών ειδών είναι η Intesport του ομίλου Φουρλή, με πωλήσεις (αρχείο PDF) για το 2019 στα 164,1 εκατ. ευρώ, ενώ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει επίσης και η αμιγώς ελληνική Zakcret (Zakcret: Στόχος για το 2018 η αύξηση του τζίρου στα 23 εκατ. ευρώ – πολλές οι προκλήσεις).

Για τον μέσο έμπορο αθλητικών ειδών, τα πράγματα γίνονται μέρα με τη μέρα ολοένα και δυσκολότερα, καθώς ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη αγορά εντείνεται μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και της έλευσης εταιρειών – μαμούθ με τζίρο δισεκατομμυρίων στην ελληνική αγορά (Decathlon: Πωλήσεις 12,4 δισ. ευρώ το 2019).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Discover more from neoecommerce

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading