Skroutz: Σε τροχιά ανάπτυξης και επέκταση στην αγορά της Τουρκίας

Μια από τις πιο αξιόλογες ελληνικές επιχειρήσεις του ηλεκτρονικού επιχειρείν είναι η γνωστή σε όλους μας Skroutz. Η εταιρεία που ιδρύθηκε μόλις το 2004 από τους Γεώργιο Χατζηγεωργίου, Γιώργο Αυγουστίδη και Βασίλη Δήμο κατάφερε να κερδίσει σύντομα τους έλληνες χρήστες με την ανάπτυξη υψηλής ποιότητας χρηστικών διαδικτυακών υπηρεσιών όπως μηχανή αναζήτησης τιμών, πλατφόρμα ηλεκτρονικών παιχνιδιών, πλατφόρμα προσφορών και πλατφόρμα κατασκευής ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Skroutz_εξέλιξη-τζίρου-2007Η εταιρεία, στην οποία συμμετέχει από το 2006 ο Όμιλος DIONIC με ποσοστό 50% βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης. Σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της, οι συνολικές πωλήσεις της αυξήθηκαν την τελευταία πενταετία κατά 1740,18%, ενώ το 2011 τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 223.810 ευρώ. Υπενθυμίζω ότι η DIONIC συμμετέχει με ποσοστό 71,91% στην ATCOM την οποία και ίδρυσε το έτος 2000.

Εφαρμόζοντας το αναπτυξιακό πλάνο της, η Skroutz A.E. έχει ιδρύσει θυγατρική εταιρεία στην Αγγλία και έχει προχωρήσει επίσης στην ίδρυση θυγατρικής εταιρείας στην Τουρκία με σκοπό την ανάπτυξη συνεργιών και ανταγωνιστικών υπηρεσιών διαδικτύου σε  αυτή την σημαντική αγορά. Παράλληλα βρίσκεται στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών προς τους χρήστες διαδικτύου για σύγκριση τιμών σε υπηρεσίες και ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι οι παραπάνω υπηρεσίες αναπτύχθηκαν εσωτερικά από την ίδια την Skourtz, πράγμα που δείχνει ότι και στην Ελλάδα υπάρχει εξαιρετικά αξιόλογο τεχνικό προσωπικό, η ύπαρξη του οποίου κρίνεται απαραίτητη για την ανάπτυξη ενός αρίστου ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Internationalization

Tags: , , , , , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.