Η Amazon λάνσαρε ένα στικάκι για την παραγγελία ειδών σούπερ μάρκετ. Η μικρή και εύχρηστη «μαγική ράβδος» ονομάζεται Amazon Dash και είναι εφοδιασμένη με ένα Barcοde Scanner. Εφόσον μια συσκευασία ενός προϊόντος δεν είναι εφοδιασμένη με Barcοde, το επιθυμητό προϊόν μπορεί να καταχωρηθεί μέσω της αναγνώρισης φωνής. Η παραπάνω συσκευή συνδέεται μέσω Wi-Fi με τον λογαριασμό του πελάτη της Amazοn, ενώ η ολοκλήρωση των αγορών γίνεται τόσο μέσω των κινητών συσκευών όσο και μέσω του υπολογιστή (δείτε εδώ το βίντεο λειτουργίας της υπηρεσίας).
Οι πελάτες της υπηρεσίας Amazοn Fresh μπορούν να πραγματοποιήσουν μέσω του Amazοn Dash εύκολα τις αγορές τους, τόσο στην οικία τους όσο και σε οπουδήποτε σούπερ μάρκετ (σκανάρω τα ράφια των ανταγωνιστών αλλά γεμίζω το καλάθι της Amazοn!).
Η παραπάνω στρατηγική της Amazοn. επιβεβαιώνει την άποψη μου οτι στο μέλλον θα δούμε και άλλες αντίστοιχες εξειδικευμένες προσωπικές συσκευές αγορών, των οποίων εφόσον η πρώτιστη λειτουργία θα είναι η πραγματοποίηση αγορών, θα απογειώσουν το eFoοd αλλά και γενικώς το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σε νέα επίπεδα.
Σχετικά άρθρα:
- Amazon Fresh: Η αναζήτηση εναλλακτικών πηγών εσόδων στον κλάδο του eFood
- Amazon: Αύξηση των καθαρών εσόδων στα 74,5 δισ. δολάρια για το 2013
- Μια ματιά στον εσωτερικό κόσμο της Amazon μέσω της CBS News
- Tescο: Διαδικτυακές πωλήσεις ειδών σούπερ μάρκετ στα 2,4 δισ. αγγλικές λίρες!
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
Categories: e-commerce, E-Food, M-Commerce, Trends
Απάντηση