Google: Βαρύτητα στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Με πρόσφατες ανακοινώσεις της, η Google ήρθε να ταρακουνήσει την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, σηματοδοτώντας την ιδιαίτερη σημασία που αρχίζει να δίνει σε αυτό. Η πρώτη ανακοίνωση αφορά στο λανσάρισμα μιας νέας υπηρεσίας, της Google Trusted Stores, μέσω της οποίας η Google θα πιστοποιεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα ως έμπιστα.

Η αξιολόγηση θα γίνεται απευθείας από τους καταναλωτές και θα αφορά παράγοντες, όπως η αμεσότητα παράδοσης των παραγγελθέντων προϊόντων και η ικανοποιητική εξυπηρέτησή τους. Για την πιο σωστή αξιολόγηση των παραπάνω δεδομένων από τους καταναλωτές, η Google θα εμφανίζει και τον αριθμό των συναλλαγών που απαρτίζουν αυτά τα δεδομένα. Ως πρόσθετη ασφάλεια, οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται απευθείας στην Google για άλυτα ζητήματα. Η Google προστατεύει τους καταναλωτές με το ανώτατο ποσό των 1.000 αμερικανικών δολαρίων ανά παραγγελία. Με αυτή την κίνησή της, γίνεται ο κυριότερος ανταγωνιστής παρεμφερών υπηρεσιών άλλων εταιρειών, όπως της Trusted Shops.

Πριν από λίγο καιρό, με μια άλλη ανακοίνωση, η Google γνωστοποίησε ότι θα σταματήσει να παρουσιάζει δωρεάν τα προϊόντα των εμπόρων μέσω της αναζήτησης προϊόντων της «Google Product Search». Μελλοντικά,  θα εμφανίζει τα προϊόντα των εμπόρων στο Google Shopping μέσω της υπηρεσίας  «Product Listing Ads», μόνο μετά πληρωμής.

Παράδειγμα: Αποτέλεσμα  αναζήτησης για το προϊόν Celestron CPC 800.
Πηγή: http://googlecommerce.blogspot.de

Ήδη στην Αμερική προγραμματίζεται να προσαρμοστεί η συγκεκριμένη υπηρεσία από τον ερχόμενο Ιούλιο. Το αργότερο μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου η αναζήτηση προϊόντων θα προσφέρεται μόνο μετά από χρέωση. Η Google ανακοίνωσε ότι θα δώσει στους εμπόρους μια μεταβατική περίοδο, για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Από το 2013 σκοπεύει να εφαρμόσει τη νέα εμπορική πολιτική και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες.

Αν λάβουμε υπόψη όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τις σκέψεις της Google να ξεκινήσει μια δική της εφοδιαστική υπηρεσία με τη δυνατότητα άμεσης παράδοσης, τότε μπορούμε να κατανοήσουμε την ταχύτητα και το μέγεθος των εξελίξεων και των νέων δεδομένων, που η Google θα δημιουργήσει στο άμεσο μέλλον στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες: , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: