Πρόσφατα δημοσιεύθηκαν οι τζίροι των 20 μεγαλύτερων διαδικτυακών καταστημάτων της Γερμανίας. Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία για το 2011 σημείωσε αύξηση 12% (25,4 δισ. ευρώ), ενώ η συγκέντρωση αυτού ενισχύθηκε ελαφρά. Έτσι, τα συνδυασμένα μερίδια των δέκα μεγαλυτέρων διαδικτυακών καταστημάτων της Γερμανίας έφτασαν το 32%.
Η Amazon συνεχίζει να κατέχει τη δεσπόζουσα θέση στη γερμανική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, παρoυσιάζοντας αύξηση στις πωλήσεις της τάξεως του 34,9% σε σχέση με το 2010.
Ενδιαφέρον είναι το γεγονός οτι το εξεδικευμένο κατάστημα μουσικών οργάνων της Thomann βρέθηκε στη 14η θέση της κατάταξης, ενώ η Zalando βρίσκεται στη 20η θέση της κατάταξης.
Σχετικά άρθρα:
- Ελβετία: Τα 20 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα
- Online Pure-Player: Η κυριαρχία στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο συνεχίζεται
- Ηλεκτρονικό εμπόριο: Διαφάνεια – Μονόδρομος για την ανάπτυξη
Categories: e-commerce, Internationalization
Απάντηση