Μαγειρική 2.0: Το φαγητό σε λίγο θα είναι έτοιμο!

Η μαγειρική και η καλοφαγία είναι μια από τις αγαπημένες ασχολίες των περισσοτέρων μας. Η έλλειψη όμως έμπνευσης και καθοδήγησης μετατρέπει τη μαγειρική σε μια ανιαρή και δύσκολη υπόθεση.

Νέες συνδρομητικές υπηρεσίες διανομής συστατικών γευμάτων δίνουν εδώ και λίγο καιρό τη λύση στα παραπάνω. Σε αυτές, οι συγκεκριμένες εταιρείες προσφέρουν έτοιμα τα υλικά μαγειρικής για πλήρη γεύματα μαζί με τις αντίστοιχες συνταγές τους με τη μορφή πακέτου. Έτσι, ο καταναλωτής δεν επιλέγει συγκεκριμένα μεμονωμένα υλικά, αλλά μέσω μιας συνδρομητικής υπηρεσίας, αφήνει το περιθώριο στον πάροχο της συγκεκριμένης υπηρεσίας  να του καταρτίσει την καθημερινή διατροφή του. Αυτή μπορεί να συμπεριλαμβάνει από ορεκτικά και σαλάτες, ψαρικά και κρέας, μέχρι λαχανικά και ζυμαρικά όσο και διάφορα επιδόρπια και επιλεγμένα κρασιά. Στη συνέχεια, ο καταναλωτής προετοιμάζει μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα (συνήθως 25-35 λεπτά) τα γεύματα μόνος του. Αυτά μπορούν να καλύπτουν τις διατροφικές ανάγκες τόσο ενός ζευγαριού όσο και μιας πολυμελούς οικογένειας.

Το κόστος της παραπάνω υπηρεσίας ξεκινάει από 39 ευρώ για κάθε πακέτο εβδομαδιαίως το οποίο περιλαμβάνει τα υλικά για τρία γεύματα δύο έως τεσσάρων ατόμων. Μετά το τέλος της πρώτης δοκιμαστικής εβδομάδας, το κόστος ανέρχεται στα 60 ευρώ. Τα συστατικά των γευμάτων παραδίδονται είτε με ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα είτε μέσω ταχυμεταφορικών εταιρειών.

Το παραπάνω επιχειρηματικό μοντέλο πρωτολάνσαρε το 2007 η σουηδική Middagsfrid, η οποία αυτή τη στιγμή προμηθεύει 6.000 σουηδικά νοικοκυριά. Επιπλέον, το 2008 ακολούθησε η επίσης σουηδική Linas Matkasse, η πιο πετυχημένη εταιρεία τέτοιων υπηρεσιών στην Ευρώπη, απαριθμώντας 35.000 συνδρομητές μόνο στη Σουηδία. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στη χώρα αυτή  λειτουργούν περίπου 30 τέτοιου είδους αντίστοιχες  υπηρεσίες. Οι παραπάνω εταιρείες δραστηριοποιούνται και στη Γερμανία με διαφορετικές επωνυμίες, η Middagsfrid ως Kommtessen και η Linas Matkasse ως Schlemmertüte.

Εκτός από τις παραπάνω εταιρείες, παρατηρείται έκρηξη στην ίδρυση αντίστοιχων υπηρεσιών στη Γερμανία με έδρα κυρίως το Βερολίνο και το Αμβούργο. Από τα τέλη του περασμένου Δεκέμβρη λειτουργεί η HelloFresh, η οποία έχει επεκτείνει ήδη την υπηρεσία της και σε άλλες χώρες όπως σε Αγγλία, Ολλανδία, Ιταλία, Γαλλία, Αυστρία, Αυστραλία και Αμερική, με τα χρήματα της Rocket Internet των αδερφών Samwer. Αντίστοιχες υπηρεσίες στη Γερμανία παρέχουν τόσο η  Kochhaus η οποία λειτουργεί και πέντε παραδοσιακά καταστήματα, η KochAbo.de και τέλος η Kochzauber η οποία χρηματοδοτήθηκε από την Project A, επενδυτική εταιρεία του ομίλου OTTO.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Abo-Commerce, Business Models, e-commerce, E-Food

Ετικέτες: , , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: