Ψηφιακές αλχημείες: Zalando, Foldify, Amazon, Carrefour Μαρινόπουλος

Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί

– Διεθνή –

Zalando_UKZalando: Στο πλαίσιο της έναρξης λειτουργίας του νέου κέντρου διανομής της Zalando στην Ερφούρτη της Γερμανίας συνολικής εκτάσεως 120.000 τ.μ., ο διευθυντής της David Schröder γνωστοποίησε το ποσοστό επιστροφής των εμπορευμάτων της Zalando. Αυτό ανέρχεται στη Γερμανία στο 50% των διακινούμενων προϊόντων της,  γεγονός που αποτελεί και το υψηλότερο ποσοστό επιστροφών από  τις 14 χώρες όπου δραστηριοποιείται. Αντίθετα, οι πελάτες της από τη Γαλλία πραγματοποιούν τις λιγότερες επιστροφές προϊόντων.

foldifyFoldify: Μιας και πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, σάς παρουσιάζω την εξαιρετική εφαρμογή χειροτεχνίας Foldify για συσκευές iPad . Με την συγκεκριμένη εφαρμογή μπορείτε να δημιουργήσετε τρισδιάστατες φιγούρες, προσαρμοσμένες στα γούστα σας και στη συνέχεια μπορείτε να τις εκτυπώσετε.

Amazon_One_ClickAmazon: Ποιό είναι το πραγματικό μέγεθος της Amazon; Δείτε την απάντηση στο εξαιρετικό infographic.

 

– Ελλάδα –

Carrefour_drive_thruCarrefour Μαρινόπουλος: Την υπηρεσία Drive Thru εγκαινίασε πρόσφατα η Carrefour Μαρινόπουλος, η οποία σε πρώτη φάση προσφέρεται στο κατάστημα της εταιρείας στο Μαρούσι (Χειμάρας 3) και αφορά στη δυνατότητα που έχουν πλέον οι καταναλωτές να παραγγείλουν τα προϊόντα τους τηλεφωνικά και να τα παραλάβουν φτάνοντας στο κατάστημα. Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, ο υπάλληλος θα βοηθήσει στη φόρτωση των αγορών στο αυτοκίνητο. Η εξόφληση θα γίνεται στον χώρο παράδοσης μέσω μετρητών ή μέσω κάρτας, ενώ οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν και την κάρτα club Carrefour. Τη παραπάνω υπηρεσία, η Carrefour δεν την προσεγγίζει πελατοκεντρικά. Κι αυτό διότι, η υπηρεσία δεν υποστηρίζει τις διαδικτυακές παραγγελίες (μέσω PC, Tablet ή κινητών συσκευών), ενώ στον κατάλογο των προσφερόμενων προϊόντων δεν αναγράφονται οι τιμές αυτών. Ο πελάτης ενημερώνεται για το κόστος μόνο όταν δώσει την παραγγελία του στον εκπρόσωπο της Carrefour. Επίσης, η Carrefour προσφέρει μόνο 650 κωδικούς προϊόντων (η ελβετική LeShop προσφέρει 8.000 κωδικούς), ενώ δεν αναφέρεται το χρονικό διάστημα για το πότε θα είναι ετοιμοπαράδοτες οι παραγγελίες (π.χ. σε μία ή σε δύο ώρες).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες:, , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: