Ψηφιακές αλχημείες: Amazon, Groupon

Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί

– Διεθνή –

a.com_logo_RGBAmazon: Πως αλλάζουν οι καιροί! Κάποτε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Amazon Jeff Bezos ήταν το κόκκινο πανί για το αμερικανικό λιανεμπόριο, ενώ τώρα είναι το καμάρι του. Την Δευτέρα που μας πέρασε, ο αμερικανικός σύνδεσμος του λιανεμπορίου NRF τον απένειμε το ύψιστο «Χρυσό Βραβείο» της.

O ιδρυτής της Amazon, μιας εταιρείας που σφετερίστηκε όσο καμία άλλη εταιρεία την εφοδιαστική αλυσίδα της εκδοτικής βιομηχανίας αλλά και πολλών άλλων κλάδων, εμφανίστηκε στο βήμα ήρεμος και ταπεινός, ενώ με αυτοπεποίθηση χαρακτήρισε την επιτυχία της εταιρείας του ως μια ευτυχή συγκυρία.

Groupon_Merchant_Impact_RepGroupon: Η αμερικανική πλατφόρμα εκπτωτικών κουπονιών Groupon λάνσαρε πρόσφατα ένα νέο εργαλείο μέτρησης, το «Merchant Impact Report«. Μέσω του παραπάνω εργαλείου, οι  συνεργαζόμενες επιχειρήσεις θα μπορούν οι να λαμβάνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με την επιτυχία των ενεργειών τους στη πλατφόρμα της Groupon. Το συγκεκριμένο εργαλείο δεν προσφέρει μόνο μία εικόνα για την αποδοτικότητα των τρεχουσών προσφορών, αλλά προσφέρει επίσης και έναν υπολογιστή κερδών, ο οποίος δείχνει το εάν μια εκστρατεία ήταν κερδοφόρα. Το Merchant Impact Report καλύπτει τρείς τομείς πληροφόρησης: Το «Marketing Analytics» δείχνει στον επιχειρηματία σε πόσους συνδρομητές της Groupon εμφανίστηκαν οι προσφορές του και πόσοι από αυτούς τις αποδέχθηκαν. Οι «Πληροφορίες Χρηστών» δίνουν πληροφορίες για τη τοποθεσία, το φύλο και την ηλικία αυτών, ενώ το «Customer Insights» υπολογίζει το ποσοστό των χρηστών που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με μια προσφορά της συγκεριμένης επιχείρησης και κάνει προβλέψεις για τον αριθμό των χρηστών που θα ξαναγοράσουν τις επόμενες 90 μέρες  μια προσφορά της.

Σχετκά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: