Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί
– Διεθνή –
Amazon: Πως αλλάζουν οι καιροί! Κάποτε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Amazon Jeff Bezos ήταν το κόκκινο πανί για το αμερικανικό λιανεμπόριο, ενώ τώρα είναι το καμάρι του. Την Δευτέρα που μας πέρασε, ο αμερικανικός σύνδεσμος του λιανεμπορίου NRF τον απένειμε το ύψιστο “Χρυσό Βραβείο” της.
O ιδρυτής της Amazon, μιας εταιρείας που σφετερίστηκε όσο καμία άλλη εταιρεία την εφοδιαστική αλυσίδα της εκδοτικής βιομηχανίας αλλά και πολλών άλλων κλάδων, εμφανίστηκε στο βήμα ήρεμος και ταπεινός, ενώ με αυτοπεποίθηση χαρακτήρισε την επιτυχία της εταιρείας του ως μια ευτυχή συγκυρία.
Groupon: Η αμερικανική πλατφόρμα εκπτωτικών κουπονιών Groupon λάνσαρε πρόσφατα ένα νέο εργαλείο μέτρησης, το “Merchant Impact Report“. Μέσω του παραπάνω εργαλείου, οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις θα μπορούν οι να λαμβάνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με την επιτυχία των ενεργειών τους στη πλατφόρμα της Groupon. Το συγκεκριμένο εργαλείο δεν προσφέρει μόνο μία εικόνα για την αποδοτικότητα των τρεχουσών προσφορών, αλλά προσφέρει επίσης και έναν υπολογιστή κερδών, ο οποίος δείχνει το εάν μια εκστρατεία ήταν κερδοφόρα. Το Merchant Impact Report καλύπτει τρείς τομείς πληροφόρησης: Το «Marketing Analytics» δείχνει στον επιχειρηματία σε πόσους συνδρομητές της Groupon εμφανίστηκαν οι προσφορές του και πόσοι από αυτούς τις αποδέχθηκαν. Οι «Πληροφορίες Χρηστών» δίνουν πληροφορίες για τη τοποθεσία, το φύλο και την ηλικία αυτών, ενώ το «Customer Insights» υπολογίζει το ποσοστό των χρηστών που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με μια προσφορά της συγκεριμένης επιχείρησης και κάνει προβλέψεις για τον αριθμό των χρηστών που θα ξαναγοράσουν τις επόμενες 90 μέρες μια προσφορά της.
Σχετκά άρθρα:
- Amazon: Ανεπηρέαστη..από τις ζημιές του τρίτου τριμήνου
- H Amazon φλερτάρει με την Asos
- Amazon: Zappos, Shopbop και MyHabit δίνουν τέλος στην Endless
- Amazon: Έναρξη της υπηρεσίας αυτοέκδοσης CreateSpace και στην Ευρώπη
- Click & Collect: Ποιός θα είναι ο κερδισμένος των νέων φυσικών σημείων παράδοσης;
- Online Pure-Player: Η κυριαρχία στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο συνεχίζεται
- E-Book: Η ηλεκτρονική αναγέννηση του βιβλίου
- Groupon: Δημοσίευση για πρώτη φορά κερδοφόρων αποτελεσμάτων
- Groupon: Λανσάρισμα νέων υπηρεσιών
- B2B Deals: Το μυστικό ανεύρεσης «ελκυστικών» προϊόντων
- Groupon: Έναρξης στρατηγικής συνεργασίας με τη Deutsche Telekom
Categories: e-commerce
Απάντηση