Η Etsy, η πλατφόρμα χειροποίητων προϊόντων, κατέγραψε και για το 2012 αύξηση στις καθαρές πωλήσεις της κατά 70,3% σε σχέση με το 2011. Εδώ να σημειώσω, ότι η Etsy μόλις από το 2012 δημοσιεύει τις καθαρές πωλήσεις της, οπότε τα στοιχεία με τα αντίστοιχα των προηγούμενων ετών δεν είναι συγκρίσιμα.
H κυριότερη κατηγορία προϊόντων στη πλατφόρμα της Etsy είναι αυτή των κοσμημάτων. Ενώ ο ρουχισμός και τα οικιακά είδη κερδίζουν γρήγορα θαυμαστές. Αντίστοιχα τη μεγαλύτερη ανάπτυξη σε σχέση με το 2011 εμφάνισε η κατηγορία των επίπλων (+134%).
Αυτή τη στιγμή η πλατφόρμα διατίθεται σε έξι γλώσσες (Αγγλική, Γερμανική, Γαλλική, Ιταλική και Ισπανική) ενώ οι αγοραπωλησίες της πραγματοποιούνται σε περίπου 200 χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα. Ο συνολικός αριθμός των εγγεγραμμένων μελών της ανέρχεται σε 22 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο. Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της Etsy Chad Dickerson εμφανίζει στο blog της έναν γεωγραφικό χάρτη με τις μεικτές πωλήσεις για κάθε χώρα ξεχωριστά. Σε αυτόν μπορείτε να δείτε ότι τα μέλη της Etsy από την Ελλάδα περισσότερο εισπράττουν (πωλητές) παρά δαπανούν (καταναλωτές).
Σχετικά άρθρα:
- Etsy: Από ρεκόρ σε ρεκόρ
- Goodsmiths: Χειροποίητα προϊόντα σε τιμές λιανικής και χονδρικής
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: DIY-Commerce, e-commerce, Social Commerce
Απάντηση