Αγορά αυτοκινήτου από το Ιντερνέτ; Και όμως, ναι!

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα «Cars Online» της συμβουλευτικής Capgemini, πάνω από το 1/3 των αγοραστών αυτοκινήτων στις ανεπτυγμένες χώρες μπορούν να φανταστούν τους εαυτούς τους να πραγματοποιούν μια ολοκληρωμένη αγορά ενός αυτοκινήτου μέσα από το διαδίκτυο. Στις αναπτυσσόμενες χώρες, όπως στην Κίνα, την Ινδία και την Βραζιλία, αυτοί είναι περίπου οι μισοί. Ενώ 94 τοις εκατό του συνόλου των αγορών αυτοκινήτου ξεκινούν με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο.

Τα παραπάνω είναι μεταξύ των ευρημάτων της εν λόγω έρευνας στην οποία συμμετείχαν πάνω από 8.000 άτομα στις οκτώ κύριες αγορές της αυτοκινητοβιομηχανίας ήτοι της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Μεγάλης Βρετανίας, της Ινδίας, της Ρωσίας, της Βραζιλίας, της Κίνα και των ΗΠΑ.

Εξαιρετικό παράδειγμα για τη δυναμική πώλησης των αυτοκινήτων μέσω του διαδικτύου είναι η πρόσφατη ενέργεια της Daimler στην αγορά της Κίνας. Στα μέσα Ιανουαρίου, η Daimler πούλησε σε λιγότερο από οκτώ ώρες 666 ειδικά διαμορφωμένα Smart μέσω της Sina Weibo, η οποία είναι η κινεζική εκδοχή του Τwitter, με 400 εκατ. χρήστες.

Smart_Sina_Weibo

Για την πώληση του περιορισμένου, σε παραγωγή, συγκεκριμένου αυτοκινήτου, η Daimler λάνσαρε μια κινητή εφαρμογή, η οποία χρησίμευσε ως διαχειριστής της αγοράς του αυτοκινήτου καθώς συνδυαστικά μέσω της υπηρεσίας πληρωμών της Weibo, ο χρήστης μπορούσε να καταβάλει μια μικρή προκαταβολή για την ολοκλήρωση της παραγγελίας του. Την συγκεκριμένη κατάθεση την έκαναν μόνο εκείνοι, που μέσω μιας διαδικασίας κλήρωσης, επιλέχθηκαν ως τυχεροί αγοραστές. Βλέπετε, η ζήτηση ήταν μεγαλύτερη από την προσφορά.

Αντίστοιχα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Mobile.de, Malte Krüger, μέσω της παραπάνω πλατφόρμας πωλούνται ετησίως 200.000 καινούργια αυτοκίνητα. Επίσης, στην αμερικανική αγορά, οι διαδικτυακές αγορές αυτοκινήτων και ανταλλακτικών αντιστοιχούν στο 8% του συνολικού τζίρου του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Fairgarage

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα επιχειρηματικά μοντέλα των ηλεκτρονικών καταστημάτων επιλογής συνεργείων αυτοκινήτων όπως της fairgarage.de με τα ηλεκτρονικά καταστήματα ανταλλακτικών αυτοκινήτων όπως της mister-auto.gr, καθώς αυτά αντιπροσωπεύουν περίπου μόνο ένα τοις εκατό του τζίρου της ευρωπαϊκής αγοράς,  καθώς και ηλεκτρονικά καταστήματα ελαστικών, όπως της tirendo και της delticom.

Την έρευνα της Capgemini μπορείτε να την κατεβάσετε δωρεάν εδώ.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες:, , , , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: