Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Χθες είχα τη τιμή και την χαρά να παρουσιάσω στο πάνελ «Διαδίκτυο και επιχειρηματικές ευκαιρίες» του πολυσυνεδρίου «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας» την εισήγησή μου με θέμα:  «Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου – Οι σημαντικότερες τάσεις και εξελίξεις».

Δυστυχώς, όμως, ο χρόνος ομιλίας μου ήταν πολύ περιορισμένος για την παρουσίαση όλων των διαφανειών. Παρακάτω μπορείτε να δείτε την πλήρη παρουσίασή μου:

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Abo-Commerce, Business Models, Crowdsourcing, Curated Shopping, DIY-Commerce, E-Beauty, e-commerce, E-Fashion, E-Food, E-Furniture, Αναλύσεις, Ε-Shoes, Live Shopping, Mass Customization, Sharing Commerce, Shopping Clubs, Shopping Parties, Social Commerce, Trends

Ετικέτες:, , , , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: